Gå til innhold
Arkivverket

[#33879] Inga Faråsen - fødd Noreg (Ringsaker eller Toten?) 1877(?) -til Chicago 1904/05?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Martinus Samsonson Bakke frå Davik i Nordfjord (1872-1936) var gift i Ålesund, men reiste frå kone og barn i Ålesund i 1902 og slo seg kring 1909 i Chicago, IL i lag med:INGA FARÅSEN, fødd i Noreg kring 1877, skal ha utvandra til Amerika i 1904 eller 1905 og døydde i Chicago, IL 13.11.1945.Einaste barnet til Martinus og Inga heitte Clara Nikoline og var fødd i Chicago 6.2.1910, men om namnet hennar attspeglar oppkalling, veit eg ikkje.Farås eller Faråsen finst som gardsnamn berre på Toten og på Ringsaker. Kan Inga vera komi frå ein av desse stadene?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Inga Nilsdatter f.7/9, døpt 7/10-1877 Søndre Faraasen, Ringsager (ligger i Veldre men Ringsaker kirkebok til 1879).Foreldre:Nils Larsen og Karen Jacibsdatter. Inga Nilsdatter, sypige, emigrerte 1904. Attest datert 23/5-1904.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette kan være Nils Larsen i f.t. 1865 for Ringsaker [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0412&kenr=008&bnr=0051&lnr=000>Lenke. Moren heter Lisbeth og det gjør også datteren til Nils Larsen og Karen Jacobsdatter i 1875 – oppkalling?En kandidat til Karen Jacobsdatter i 1865? - det kan være et blindspor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Berit, Grethe og Hans for kjempeflotte innlegg! Eg har fått alle dei opplysningane som eg treng, bortsett ifrå opphavi til Nils Larsson og Karen Jacobsdotter. Det kan vel ikkje vera særleg tvil om at Nils Larsson frå Faråsen store er mannen som vart gardbrukar på Faråsen søndre, medan Karen Jacobsdotter godt kan vera frå Gimse, men det hadde vore kjekt med ei stadfesting. Kanskje du, Hans, kan hjelpa her?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Nils Larsen f. 29/7 døpt 3/8-1851 Faraasen søndre i Veldre annex (Ringsaker kirkebok).Foreldre:Lars Nielsen og Lisbeth Hansdatter. Karen Jacobsdatter f. 22/2, døpt 1/4-1858 Gimse, Ringsaker kirkebok.Foreldre:Jacob Jonsen og Pernille Pedersdatter. Nils og Karen gift 7/5-1875 Veldre annex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Hans for utfyllande opplysningar! No er eg vel nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.