Gå til innhold
Arkivverket

[#33900] Askøy-Årstad-Fana-Haus: Andreas Martin Steffensen Natland f. 1884

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Andreas Martin Steffensen er født i Strusshamn sokn på Askøy i 1884. Han bor på Natland og har tatt navnet Tøshaugen i 1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01249.wc2&gardpostnr=488&personpostnr=3628&merk=3628#ovre>Lenke Han var gift med Emte Lovisa Karlsdtr Flint, f. 1879/1880, fra Natland, Fana. Hun er tjenestepike på Kronstad, Årstad i 1900:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg trur eg har løyst noko av gåta:I kyrkjeboka for Laksevåg (som eg har reg. 1875-86, men som enno er til korrektur), finn eg fylgjande under døypte:f. 1305 hdøypt 2005 døypt 0206 1884: Andreas Martin. Far: Verksarbeider Steffen Steffensen f. 1861. Mor: Kari Halsteinsdtr. f. 1858. Bustad: Lille Damsgård.f. 1886: Anne Ragnhilde. Far: Steffen Steffensen Hammersland. Mor: Kari Steffensdtr. (Stensdtr.)Under Taushaugen i Fana i ft1900 finn du Steffen Steffensen med kona Brita Olsdotter (det må vera andre kona). Du finn òg Anne Steffendtr. f. 1886 i Askøy (Laksevåg sokn høyrde til Askøy/Strusshamn pr.gj. og herad på den tida).Grunnen til at eg trur det er rette folka og andre kona, er m.a. at der er eit tidsskilje mellom dei eldste og yngste borna. Eg trur SS må ha gifta seg oppatt tidlegast midt på 1890-talet. Det er kan hende òg ein bror Lars av Steffen du finn på same garden.SS ser ut til å vera fødd i Fana. Då bør du sjekke Hammersland-garden attmed Søvik i bygdeboka.Eg har diverre ikkje tid til å grave meir i dette i dag. Men der er sikkert fleire på DA som kjenner til desse folka og som kan hjelpe vidare om turvande. Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Takk til Bjørn,det jeg ser nå i ettertid er jo at Andreas Martin og Steffen begge bor på Tøshaugen, Natland, under FT 1900. Mens det altså blir Steffen Steffensen f 1861 og Kari Halsteinsdtr/Steinsdtr f 1858 (Steffensdtr er vel mannens navn) jeg må lete videre etter forfedrene til.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.