Gå til innhold
Arkivverket

[#33904] Christen Ingebrigtsen (Dahl) og Marta Nielsdatter og deres barn

Gjest Per Nygård
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Nygård

Mine tippoldeforeldre Christen Ingebrigtsen og Marta Nielsdatter ble gift 14 des 1841 i Trondheim. Jeg søker etter foreldrene til begge. Marta`s fødested er 'Stangvig prgj.' og hun må være født rundt 1816. De har tatt etternavnet Dahl.I family History Library finner jeg følgende barn: Nils Peter Cathinkus Christensen f 30 mar 1854 (min ane)De 4 andre som jeg ikke kan finne i noen folketellinger og ber om hjelp til å finne ut av er: Hilmar Nicolay Jørgen Dahl f 31 mar 1845 Christian Arnaldo Christensen f 13 mai 1847 Martin Christian Christensen f 5 aug 1848 Anna Regine Christensdatter f 2 mai 1851MvhPer Nygård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
Gjest Ann-Mary Engum

Dette er vel Martha Dahl i 1875,født 1811,i Halse Sogn på Nordmøre.: LenkeSe også tema 34004. Dåpen til Martha viste at hun er født i 1811.Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.