Gå til innhold
Arkivverket

[#33909] Kluss med undersøkelseskommisjonen

Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg har i kveld søkt på alle med fødestad som inneheld Glop i Undersøkelseskommisjonen 1804-5 i Bergen.Eg blar igjennom dei side for side, går inn og ser nøyare på ein og annan, blar vidare - og kjem til fyrste side av heile kommisjonen.Det virkar som det av og til kan hjelpe å klikke fleire gonger på lenka til personen eg studerer, men ikkje alltid. Noko gale her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har gjort det same som deg. Fann 105 personar, ser på nokre, blar vidare med Neste, gjer det same om att og alt synest gå heilt fint. Eg veit rett og slett ikkje kva du har kome ut for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Snodig. Eg prøvde igjen no nettopp, og etter å ha vist 21-30 kom fyrstesida oppatt. Aha, tenkte eg, her er same feilen igjen, og så gjekk eg tilbake til forrige side, og fram og tilbake ørten gonger utan å få feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.