Gå til innhold
Arkivverket

[#33910] Slektsbøker for Klæboe,Grøn,Darre, Ravensburg


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg har jo slektsforsket litt for en tremenning, og blant annet funnet mye på en hjemmeside. Jeg har kommet inn på blant annet Anne Hansdatter Klæboe født ca 1702, og hennes aner hvor en da kommer inn på slektene nevnt overfor. Nå er det snart jul og jeg har heller ikke kjøpt bursdagsgave i år til min tremenning, og nå lurer jeg på om noen kan anbefale slektbøker for disse slektene som jeg kan bestille på internett, og gi han i jule-/forsinket bursdagsgave. Han har absolutt ikke spart på noe når det gjelder bursdags- og julegaver til meg.Ser at det på den hjemmesiden jeg skrev om blant annet er henvist til en slektsbok gitt ut av Steinar Grønn: 'Karoline og Karl Ludvig Grøns for- fedre og etterkommere'. Er denne å få kjøpt slik at den kan bestilles på internett? Den blir vel dyr, men kan gå opptill 500-600 kroner i pris for en bok. Jeg mener å ha hørt at det skal være utgitt slektsbok om slekten Klæbo også.En annen bok som kunne være aktuell er 'Schankeætten' av Roger de Robelin, og den kunne jeg tenke meg selv også. Denne slekta har min tremenning og jeg felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.