Gå til innhold
Arkivverket

[#33928] Digitalarkivet ute av drift?


Gjest Renathe-Johanne Wågenes
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg har vore inne i ca 100 forskejllige databaser utan å få feil i det heile. Har vanskar med å sjå kva feilen skulle bestå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det skulle vel ikkje vera slik at når ein går i feil så er detfrå ei lenke i favorittar eller på andre enn DA sine sider? I så fall vil eg gjerne sjå urlen. Ver gild å lim han inn i eit innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Christophersen

Når jeg søker i 1801-tellinga på Vigerstøl kommer jeg så langt som til å vise Gjerstad, men når jeg trykker der får jeg opp Feil.Gikk direkte inn på www.digitalarkivet.no og trykket på lenken 1801.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Christophersen

Hadde det først, men kom videre et stykke med cookies aktive. Men stoppa i Gjerstad.Leter etter en Siri Vigerstøl :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

Heifår opp samme problemet her fra nord. Får feil når gården/stedet skal vises Lenkeskal du teste det må du vel være på en PC utenfor systemet, siden eventuelle brannvegger etc slipper inn interne PCer uten at feil oppstår.Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er vel dagen då det meste går galt. Eg hadde plutseleg fått ein dato som ikkje eksisterte inn i systemet. Den kunne ikkje visast og dermed gjekk det heile galt. Men no har eg styrt forbi han og me er i gang att.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Sulesund

Farlig god! Som min norske kusine i USA sa. Tusen takk!Akkurat nå - midt i lesing av kirkebok for Ålesund får jeg ikke opp 100% lesing, men de andre side-str. virker. Kommer frem et rødt kryss i v. øvre hjørne. LenkeEr det innstillinger på leseren min? mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.