Gå til innhold
Arkivverket

[#33960] Hvem var Inger Mathea Torkildsdatter, f. ca 1830-55,sansynligvis Østfold

Gjest Martin Kr. Bjørnå
 Del

Recommended Posts

Gjest Martin Kr. Bjørnå

Jeg har leitet etter henne i vinter og prøver nå et søk:Fra kirkebok i Onsø i 1870 har jeg:'Gift kone Inger Mathea Torkildsd. oppgav som far ungkar Edvard/t Severin Stillaugsen' til datter Karoline Severine Edvardsdatter f. 15.01.1870,Saltnes, Onsø. Edvard Severin var født 27.04.1852,Vikene, Onsø med foreldre Stillaug Jensen og Anne Maria Pettersd. Jeg har noen kandidater, men klarer ikke å knytte de til hendelsen. Hvor kom Inger Mathea fra?Når født,og foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kan dette kanskje være Inger Mathea i 1865 LenkeVielse iflg. FS: Hans Jørgensen (26), far Jørgen Marcusen og Inger Mathea Thorkelsdt. (21), far Thorkel Thorkelsen, ble viet 20/1 1853 Skiptvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Martin Kr. Bjørnå

Det kan det være,men ho er ca. 37 år ved fødselen.Er det mye på den Tid? Jeg har flere Kandidater:En Inger M. Torkelsd. 28 år fra Trøgstad gift m. Hans Mathis. bosatt i Lislebygrund,Glemmen sokn,Fredrikstad også i FT 1865.Fra IGI har jeg også en Inger Mathea gift i 1855 med Hans Olsson, Gamle Aker Oslo. Men jeg trenger bevis så jeg kan kutte ut noen. Jeg fant ikke Inger Matha som innflyttet til Onsøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.