Gå til innhold
Arkivverket

[#33974] Kommer ikke inn på sidene med skannede kirkebøker,noe galt m/min nettleser ?

Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Når jeg går inn og søker på skannede kirkebøker kommer følgende melding opp: Error common_0104b: Couldn't fetch short source information! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1Normalt skyldes denne feilen høy belastning på serveren, vennligst prøv igjen senere!This error is normally caused by extreme server load, please try again later!Er det noe galt med min nettleser eller opplever dere andre dette? mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Linken ligger øverst i skjermbildet du er i nå (etter '1900'-tellingen og før 'Søk'). Det fungerer greit hos meg. Har nettopp vært inne på Hordaland/Sveio og funnet en formors konfirmasjon.Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg kommer inn på de scannede kirkebøkene for Åsen i Trøndelag 1896-18 iallefall, men det tok ganske lang tid å laste ned hver enkelt side. Dette er et flott tilbud til oss slektsforskere mener jeg, og jeg takker alle dem som står på og har stått på for å få til dette her. Selv er stort sett så langt tilbake i tid, at det vil ta en stund før jeg får full nytte av dette. Jeg er likevel fornøyd jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.