Gå til innhold
Arkivverket

[#33983] slekt til andor surdal Moi

Gjest eva høiberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Har du ingen årstall? Prøv å ta med alt du har av opplysninger, så er det lettere å hjelpe. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ingen årstall? Prøv å ta med alt du har av opplysninger, så er det lettere å hjelpe. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Høiberg

Hei Johan Arthur. Er smått med årstall.Fant navnet Kaia Karen i kirkebøker fra Grue,Hedemark,0ppført dere som mor vel til Arne Olsen Som er født 1848,han r da vel min oldefar.Så dette er alt ,håper der er noe hjelp videre. Mvh Eva Høiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Kaia Karen Nilsdtr. er datter til Nils Olson (85 år) som i 1865 er enkemann og at Kaia er død og at sønnen Arne bor da hos sin morfar. Det er sannsynligvis bror til Kaia Karen - Ole Nilson (42 år)som bor på samme plass og er gift med Karen Arnesdtr. Se Lenke Ole er fadder da Arne blir dpt. Hvem far til Arne som er oppgitt til Ole Pedersen er, har jeg ikke funnet ut, men det vet du kanskje? Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.