Gå til innhold
Arkivverket

[#34034] Anton Rasmusson Rekdal, f. Vestnes 1858 - busett i Molde - lagnaden hans?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1865 for garden Rekdal i Vestnes prestegjeld syner m.a. denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Rasmus Trondsen Husfader g Gaardbr. Selvejer 1822 Agerø PræstegjeldSynnev Lassesdatter hans Kone g 1825 Westnes PræstegjeldKnud Andreas Jacobsen deres Søn ug hjelper Faderen med Gaardsbruget 1850 Westnes PræstegjeldJacob Jacobsen deres Søn ug 1854 Westnes PræstegjeldSirianna Jacobsdatter deres Datter ug 1854 Westnes PræstegjeldAnton Rasmussen deres Søn ug 1858 Westnes PræstegjeldOle Rasmussen deres Søn ug 1862 Westnes PræstegjeldBeret Anna Rasmusdatter deres Datter ug 1865 Westnes Præstegjeld~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anton Rekdal gifte seg i Buksnes, Lofoten 27.7.1887 med Marie Christine Samsonsdotter, fødd i Davik i Nordfjord 23.12.1857. FT1900 syner Anton og Marie som gardbrukarar på Storheim i Vestnes med ein fosterson:* Ananias Rekdal, fødd i Ålesund 1891.Då mor hennar døydde i Davik i 1928, var Anton og Marie busette i Molde.~~~~~~~~~~Er det mogeleg å finna ut av desse spørsmåli:* Nøyaktig fødselsdato for Anton Rasmusson Rekdal?* Dato og stad for dødsfallet til Anton?* Dato og stad for dødsfallet til Marie?* Kva yrke hadde Anton Rekdal i Molde?~~~~~~~~~~Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Rasmus og familien er omtala i Olav Rekdal sin bygdebok for Fiksdal/Rekdal på bruket Yste Sanden. Rasmus er oppgitt til å være fødd i 1923 og er kalla Uggelvik. Dette er på utsida av øya Otrøya rett over fjorden. Anton må være døpt i Vestnes kirke da Fiksdal først fikk kirke i 1867. Kirkebok for Fiksdal er lagt ut på nett. Kanskje kan vi finne konfirmasjon der. Anton er oppgitt til å dø i 1931, da er vel kirkebøker sperret. Marta Samsondtr er oppgitt til å dø i 1934. Om du ønsker mer om det som står i bygdeboka kan dette skannes og mailes. Vennlig hilsen Helge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge for nyttige opplysningar! Eg vil ta ein titt på kyrkjeboki for Fiksdal på nettet, men i mellomtidi er eg svært interessert i eventuelle andre opplysningar frå bygdeboki, særleg kva yrke Anton hadde til ulike tider og kvar han og Martha budde? Og kvar dei døydde? Eg går utifrå at dei var barnlause (bortsett ifrå fostersonen)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge både for innlegg og direkte meldingar! No er, sovidt eg kan sjå, alle detaljar komne på plass, bortsett ifrå dei nøyaktige datoane for dødsfalli til Anton (1931) og Marie (1934)? Og so om dei døydde på Rekdal eller om dei var i Molde slik dødsmeldingi til mor hennar frå 1928 seier? Men for å svar på desse spørsmåli lyt me truleg til soknepresten på Vestnes... Dette er opplysningar som han burde kunne gje oss over telefonen utan større vanskar... Har du, Helge, hugnad til å prøva?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

LarsSkal prøve å finne ut av dødstidspunkt til Anton og Marie.Som du sikkert såg av bygdebok så hadde Marie også en datter før ekteskap med Anton. Om du ikke har funet ut av det før så kan jeg gi følgende opplysninger om henne. Folketelling Ålesund 1900: Gjertine Rekdal ugift tjenestepige f 1880 Davik sogn Nordfjord.Kirkebok Fiksdal 1895 s 157: Hjertine Karlsen født i Lofoten, sømand Karl Hanson? og pige Maria Kristine Samsondtr.Med vennlig hilsen Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Helge for nye fine opplysningar! Og på førehand takk for at du vil sjekka opp dei to dødsdatoane!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.