Gå til innhold
Arkivverket

[#34044] Johan Lars. Bostad (Trondheim 1828) og Anna (Hafslo 1831) - til Hadsel - lagnad?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Johan Larsson Bostad, ogso kjend som Johan P. Larsen, skreddar, var fødd i Trondheim kring 1828 og gifte seg kring 1855, kan henda i Hadsel, med Anna Johannesdotter, fødd på Smedegard (Alme) i Hafslo i Sogn 20.11.1831. Parfolket busette seg i Hadsel:1865: Bitterstad i Hadsel - skreddar, losjerande hjå ein husmann1875: Teigen i Hadsel - fiskar, gardbrukar og skreddar1886: Stokmarknes i Hadsel1900: Anna enkje hjå dotteri Lina på Lindbakken, Holsnær i HadselJohan og Anna fekk to døtrer som eg har funne:a. Martha L., fødd i Hadsel 1856, ukjend lagnadb. Lina J. eller L., fødd i Hadsel 1858, gifte seg kring 1876 med ein Anton Larsen, fødd i Hadsel 1853. I 1900 finn eg Anton og Lina att som gardbrukar- og fiskarpar på Lindbakken, Holsnær i Hadsel med fire born: Adolf (1877), Jakob (1879), Jakobine (1881) og Helene (1888).Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg finna fleire detaljopplysningar om denne huslyden, please? Eg er særleg interessert i:* Fullt (døype-) til Johan Larsson Bolstad og dato og stad for fødsli hans?* Namni på foreldri til Johan Larsson Bostad?* Dato og stad for vigsli til Johan og Anna?* Dato og stad for dødsfallet til Johan Bostad?* Dato og stad for dødsfallet til Anna Bostad?* Opplysningar om lagnadane til dei to døtrene Martha og Lina?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Carsten og Rune for gode og interessante innlegg! Då er både fødsli og dødsfallet til Johan Peter Larsson Bostad på plass, og so er det berre å vona at ogso vigsli hans med Anna Johannesdotter kan dukka opp.... Og likeins dødsfallet hennar og opplysningar om døtrene...?Eg er takksam for kvar einaste lille detalj og takkar nok ein gong for kjempefin hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Anne Sofie for godt innlegg. Eg fekk ikkje linken til å fungera, men so oppdaga eg at kyrkjeboki ligg på nettet, og då gjekk det greit å finna ''originalane''.Eg leitte òg litt vidare og fann vigselsdatoar for båe døtrene og fødselsdatoar til båe mennene:* Martha Lovise, fødd i Hadsel 18.8.1856, gifte seg i Hadsel 15.9.1882 med Martin Johan Hansen, fødd på Brevik i Hadsel 22.1.1854. I 1900 budde dei på Teigen Bitterstad i Hadsel med borni: Marianne (1884), Johan (1887), Henrik (1893), Arne (1897) og Kristian (31.1.1900).* Lina Johanne, fødd i Hadsel 31.3.1858, gifte seg i Hadsel 27.12.1877 med Anton Leonhard Johanson Larsen, fødd på Holmsnes i Hadsel 7.5.1853.No manglar eg berre desse detaljane om denne huslyden:* Dato og stad for dødsfallet til Anna Bostad?* Dato og stad for vigsli til Johan Peter Larsson Bostad og Anna Johannesdotter? (vigsli er ikkje funni i Hadsel!)* Fulle namn på foreldri til Johan Peter Larsson Bostad?* Dato og stad for dødsfalli til Martha Lovise og Martin Johan Hansen?* Kor mange born fekk Martha og Martin?* Dato og stad for dødsfalli til Lina Johanna og Anton Leonhard Larsen?* Kor mange born fekk Lina og Anton?Eg takkar nok ein gong for framifrå hjelp og vonar at denne huslyden kanskje snart òg vert komplett...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke om dette bringer deg nærmere svarene du søker, men tar det med likevel.På FamilySearch VRI finner jeg at Lars og Olava også får barna Jan født 27.03.1825 og Karen født 20.11.1819.Alle er døpt i Domkirken i Trondheim.Ved Karens dåp står faren oppført som Lars Olsen Bostad.Jeg ser også at gården Bostad ligger i Klæbu.Om der er en bygdebok for området kan den kanskje si noe mer om Lars Olsen og familien. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune og Carsten for nye gode innlegg. Eg vart svært so overraska over å sjå vigsli til Johan og Anna i Hafslo. Eg må ha hatt eit ''senior moment'' då eg ikkje sjekka det før...!Elles ser eg av FamilySearch fleire vigsler med namnekombinasjonen Lars Olson og Olava, m.a. i Ørskog og i Tolga, men so lenge me ikkje kjenner farsnamnet til Olava, er det vanskeleg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Børre Davidsen

Hei!Det ser ut som det er et ambisiøst prosjekt du har gitt deg i kast med, så du behøver vel den hjelpa du kan få. Jeg kjenner dessverre ikke dødsåret for Anna, men for døtrene følger derimot et lite bidrag:Både Lina og Martha var, som du sikkert allerede har registrert, fødd på Bitterstad i Hadsel. Det stemmer også at familien holdt til på gårdparten Teigen under Bitterstad (ikke å forveksle med Teigan på yttersida av Hadseløya).Lina blei, som du skriver, gift med Anton Leonhard (Johansen) Larsen. Lina døde 18.3.1943, Anton 6.8.1922, begge trolig på Holmsnes. De er gravlagt på (nye) Skagen kirkegård i Hadsel. Anton var ellers sønn av Johan Larsen (1825-1911) og Helene Jakobsdatter (1826-1905). Faren var av Vosseslekt mens mora stammet fra Hadsel (og for øvrig i slekt med Martin, mann til Martha). Jeg har registrert følgende barn (født på Holmsnes) for Anton og Lina: 16.8.1878 Adolf Johan 5.1.1880 Jakob Hartvig 5.3.1881 Jakobine Nikoline 12.1.1883 – 24.8.1883 Lind Amandus 9.1.1885 Dødfødt gutt 18.5.1888 Helene Katrine 25.1.1890 – 19.2.1890 Asmund Martha blei, som du også skriver, gift med Martin Johan Hanssen, sønn av Hans Hartvigsen (ca. 1802 - ?) og Marit Kristiansdatter (ca 1808 - ?). Paret bodde trolig på Teigen under Bitterstad hele livet, men jeg har dessverre ikke dødsdatoer for hånden. Jeg mener å huske at de er gravlagt på (nye) Skagen kirkegård. Etterkommere av dette paret bor på gården i dag. Jeg har registrert følgende barn (født på Bitterstad) for Martin og Martha: 10.3.1883 Dødfødt gutt 26.3.1884 Marianne 9.3.1887 Johan 4.6.1889 Dødfødt gutt 1.8.1890 – 22.1.1891 Hildur Kristine 16.7.1893 Henrik Martin 2.5.1897 Arne Sigvard 13.1.1900 Christian With Med vennlig hilsen Børre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Børre for eit svært so interessant bidrag! Her var det mange fine opplysningar som verkeleg har ''fyllt hòl'' i manuskriptet mitt, som, ja, eg lyt tilstå, nok er av det ''ambisiøre'' slaget...!No er det, sovidt eg kan sjå, berre desse detaljane som står att:* Fulle namn på FORELDRI til Johan Larsson Bostad og opphavi deita?* Dato og stad for dødsfallet til Anna Johannesdotter BOSTAD (e. 1900)?* Dato og stad for dødsfallet til Martha Lovise Bostad Hansen?* Dato og stad for dødsfallet til Martin Johan Hansen?* Yrke og (seinare) bustad for Martha og Martin Hansen?Eg takkar nok ein gong for framifrå hjelp og vonar sjølvsagt på at ogso dei siste spørsmåli kan finna svar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg vil i dag gjerne få turka lite vetta støv av dette temaet frå 2005.Eg har her om dagen lagt ut det første uløyste spørsmålet frå innlegg #13 som eige tema (sjå tema #55422), utan at det so langt har gjeve resultat. Elles står framleis dei siste fire spørsmåli frå same innlegg utan svar. Eg har blatt litt i kyrkjebøkene for Hadsel, men so langt utan resultat. Det er fleiere kyrkjesokn i Hadsel, og eg er ikkje godt nok kjend til å veta i kva sokn denne huslyden høyrde heime...Er det nokon med lokal kunnskap og eventuelt tilgjenge til kyrkjegarden (den nye) på Skagen som kan hjelpa meg vidare?Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Her er linken til alle med etternavn som begynner på Hans, gravlagt på Skagen nye gravplass i Hadsel: Lenke Martin døde 17.11.1939 og begravet 25.11. 1939. Marta døde 21.04.1936 og begravet 28.04.1936. De tilhørte Ytre Eidsfjord kirkesogn, som Holmsnes bl.a. tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Ser at linken ikke kommer direkte til Skagen nye med etternavn som begynner på Hans. Du finner dem med å søke på 'Finn gravplass', gå til Nordland - Hadsel - Skagen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.