Gå til innhold
Arkivverket

[#34051] Dødsfall i Steigen, Nordland

Gjest Liv Marit Haakenstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Marit Haakenstad

Jeg søker dødsfall til: - Anne Poulsdatter fra Marhaug i Steigen, født 1798, død 1882 - mannen hennes Arnt (Arne) Halvorsen fra Marhaug i Steigen, født 1804, død 1890 - sønnen Hans Arnesen fra Steigen, født 1822, død 1895. Han er bosatt på Tverhaugelv i Steigen i 1875. Vi finner ikke stedet de døde, men det skal være flere kirkergårder som Marhaug kan sokne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen

Hei Liv Marit.Ikke så mye jeg kan hjelpe deg med, men skiftet etter Hans Arntsen sin ektefelle har jeg på Salten sin CD:Skifte etter Elisabeth Andrea Pedersdatter, Marhaug i Steigen.Film: HF1980, Protokoll: 29, Løpenr. 28, Side 259. Skiftet åpnet 15. mai 1857.Ektefelle: Hans Arntsen. Formue: 111-4-21, gjeld: 85-2-23Arvinger: Hans Arntsen, Gaardbruger, Marhaug i Steigen. Ektemann av avdøde.Anne Elisabeth Hansdatter, Marhaug i Steigen, 3 år, datter av avdøde.Hilsen Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.