Gå til innhold
Arkivverket

[#34067] Isak Sakariassen Semundset , f.ca 1730 d. 1791

Gjest Ivar Tyrhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Ivar Tyrhaug

Er det noen som har tilgang til Tustnabøkene som har lyst til å se etter denne personen og om det står nevnt om noen foreldre. Semundset er vel i Valsøyfjorden. Han ble gift på Gjernes, Smøla i 1753 med Susanna Fredriksdatter Gjernes, f.1715. De er mine 4x tippoldeforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Hei! Semundset ligg nok ikkje i Valsøyfjorden, men i Foldfjorden på Ertvågsøya i Aure. Farslekta til den ikkje heilt ukjende Berit Rise (mor til fotballspelaren, Jon Arne m.fl.). Når det gjeld Isak Sakariasson, så veit eg ikkje utan vidare noko særleg om han. Sakarias var imidlertid eit mykje brukt namn i Foldfjorden, og det var på garden Løkvika det ser ut til å ha sitt opphav. Utanom dei to nemnde gardane, så var det ei tid også mykje bruka på Bårdset. I 2. bandet av Todals, 'Gardtales i Aure' vil du kanskje finna meir om Isak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Hei igjen1 Det vart ei setning som vart litt amputert i første innlegget: 2. setninga: 'Farslekta til den ... osv, kom frå den same Semundsetgarden'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Beklager at jeg skrev Valsøyfjorden i stedet for Foldfjorden, det er enkelte ganger jeg stokker om disse to fjordene. Takk så langt for tipset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Hei igjen! Har nå sjekka med Gardtales i Aure, samt mine eigne notatar og kan koma med følgjande;Isak Sakariasson Semundset var son til Sakarias Jensson Semundset og kone Ingeborg Danielsdtr. Semundset (dotter til Daniel Henrikson Semundset og kone Mali Håkonsdtr. Semundset).Sakarias Jensson Semundset var truleg identisk med ein gut med same namnet nemnt i manntalet 1701 som son til Jens Sakariasson Husby 36 år gammal. Sakarias var 5 år i 1701.Den Isak Sakariasson som vart gift på Smøla hadde også ei søster som vart gift der, nemleg Mali g.m. Johannes Olson Rokstad. Også broren, Daniel Sakariasson Ødegård bodde truleg på Smøla.Mvh. Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar Tyrhaug

Takker så mye ! Ja, jeg finner også disse søskena til Isak i 2 av Smølabøkene. Ho Mali Sakariasdtr. Løkvik eller Semundset er gift på Rokstad, Øst-Smøla, og Daniel Sakariassen Rosvoll (han var vel dreng der antakelig)f.1725 - d.1802, gifter seg i 1755 med Lisbet Olsdatter Ødegård (Nordigarden) f.1729 - d.1803. Dit kommer også mora til Isak, Mali og Daniel, ho Ingeborg Danielsdatter Semundset etterhvert. Mvh. Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.