Gjest Jan Søstuen Skrevet November 13, 2005 Del Skrevet November 13, 2005 Jeg søker etter personer som forsker på Glad slekta. Spesielt etterkommere etter Paul (Povel) Størksen Glad og Sille Mettea Løkting fra Elverum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen Skrevet November 13, 2005 Del Skrevet November 13, 2005 Jeg forsker ikke spesielt på slektene, men kjenner nevnte personer. Er det et spesielt spørsmål du har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Helge Skrokbæk Skrevet November 13, 2005 Del Skrevet November 13, 2005 Jeg er etterkommer av nevnte personer og har endel info.Helge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Gunnar Lindalen Skrevet November 13, 2005 Del Skrevet November 13, 2005 Jeg forsker en del på den slekten. Silles mor-fars far er min ane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marianne Vestli Skrevet November 14, 2005 Del Skrevet November 14, 2005 Kansje dette er av interesse Jeg forsker ikke på denne slekta, men beøkte en familie i Canada denne sommer. familiens farmor hette Brita Glad og var datter av Eric Glad Bowbells North Dakota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Trond Øivindsson Lunde Skrevet Juli 31, 2007 Del Skrevet Juli 31, 2007 Nr. 31: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts