Gå til innhold
Arkivverket

[#34134] Når vert menn for gamle til å avla born? Irgens, Wolf


Gjest Finn Oldervik
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Steinar Hansen

Finn: Jeg synes du beveger deg på grensen til det uanstendige når i din oppsummering av temaet hevder at det må en ung jente til for at en gammel mann skal kunne avle barn. En åttiårig mann kan nok neppe avle barn med en jevnaldrende kvinne, for da er kvinnen ikke fruktbar lenger. Men hvis den samme mannen fortsatt har god nok sædkvalitet, kan kan selvfølgelig avle barn med en kvinne som er helt i slutten av sin fruktbare periode.Som det allerede er påpekt, har ikke fruktbarhet hos menn kun med sædkvalitet å gjøre. Det handler også om potens, for å si det slik. Men det blir på et vis en ganske unødvendig desavuering av 'modne' kvinner at de ikke skulle klare å få en åttiåring til å 'tenne'.Hvis vi leter litt i databasene våre, er jeg rimelig sikker på at vi kan finne like mange - om ikke flere - eksempler på barn som født av foreldre som ikke har den samme 'ekstreme' aldersforskjellen som det her er kommet eksempler på.PS. Jeg ser på en oppsummering som en oppsummering av det som rent 'faglig' er fremkommet i diskusjonen, og ikke av de humoristiske innslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Steinar Hansen

Du må jo gjerne gjemme deg bak at ting har vært humoristisk ment, Finn. Men utgangspunktet ditt var nå en gang dette:'Han måtte då vera godt over 75 år då han avla siste bornet sitt. Eg veit ikkje kor vanleg dette var og om nokon har 'forska' på dette.'Det er jo greit og seriøst nok. Men oppsummeringen var denne:'Slik sett var nok ikkje Petter eineståande, men kanskje var han ein av 1000 eller noko slikt. Felles for dei fleste som får barn i den alderen ser ut til å vera at kona er svært ung samanlikna med mannen. Det er kanskje dette som set hormonane i sving i ein gammal skrott?'Å konkludere slik på bakgrunn av at det har kommet en del eksempler på stor aldersforskjell mellom barnets far og barnets mor er vel ikke akkurat seriøst. Du har både konkludert med hva som er 'felles for dei fleste' og klart å tallfeste gamle menns evne til å avle barn til en promille! Jo da, jeg har sett at det står et 'kanskje' foran.Du utfordrer meg til å oppsummere på nytt. Svaret må jo bli at det er ikke mulig å oppsummere noe som helst om når menn blir for gamle til å avle barn ut fra en slik 'spørreundersøkelse'. På samme måte som det ikke er mulig å konkludere med hva 'folket' mener ut fra 'SMS-meningsmålingene' på TV.Jeg bør vel kanskje tilføye at jeg ikke tilhører aldersgruppen 'godt over 75 år' eller lignende, så jeg føler meg ikke personlig støtt. Og jeg har heller ikke noe imot en porsjon humor på et seriøst nettsted. Men det er noe med et utgangspunkt/spørsmål og en oppsummering her som blir vel 'kvasi'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Å bruka tid på slike innlegg som det Lars Steinar Hansen her kjem med synes eg eigentleg er ganske bortkasta. Helst vert det berre ei endelaus kverrulering ut av det.For det første har eg ikkje konkludert i noko noko som helst, slik du hevdar. Eg har prøvd å oppsummera dei innlegga som faktisk er komne inn, ikkje dei som eg eller event. Lars Hansen ønskte skulle koma inn. Så vidt eg veit har ikkje dette vore ein debatt om sexlivet til eldre menneske. Eg er fullt klar over at eldre menn kan ha god sex med eldre kvinner, men som fleire har kome inn på, så vert det ikkje born ut av desse aktivitetane.Eg vil gjerne stilla Lars Hansen nokre spørsmål:1. Kvar i oppsummeringa mi er det at eg hevdar at det må ei ung jente til for at eldre menn skal kunne avla born?2. I andre innlegget ditt siterer du litt av oppsummeringa mi og kallar det ein konklusjon. Dette trass i at eg i dette avsnittet brukar 'kanskje' to gonger og spørjeteikn til slutt.3. Kvar har eg talfesta gamle menns evne til å avla born? Eg talfestar ikkje noko som helst i oppsummeringa mi. Eg gissar på at kanskje ein promille av menn over 70 år faktisk avlar born, ikkje evna deira til å gjera dette.Då eg oppretta dette temaet oppfordra eg til å koma med innspel om dei to slektene som var nemnd i overskrifta. Dette har eg sett lite til, og slike innlegg kunne kanskje ha vore litt meir i tråd med det som er meininga med dette forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

På Lexen i Fosen er følgjande familie registrert i 1801:Rasmus Johanson Hals 49 år. 2. ekteMarthe Marie Vold 54 år 1. ekteMartina Rasmusdtr. 19 år, datterMaria Thomasdtr. 2 år, dennes uegte datter.Gidsken Rasmusdtr. 12 år. Datter.Kona i huset, Marthe Marie Vold 54 år skal truleg vera Martha Marie Wolf og identisk med dotra av same namn f. 1748 på Solskjær i Tustna.Er det nokon som kjenner til denne familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Haltbakk

Til Finn: JEg er interesserte i å vite hvor jeg finner dokumenasjonen på at Peder Henriksen er sønn av gjestgiveren Henrik Wulf på Korsnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Til JohannesI manntalet for 1701 er Henrik Petterson Wolf på Korsnes oppgjeven å ha 3 søner, Petter 25 år, Hans, 14 år og Johan 12 år. Henrik Wolf hadde også 2 døtre, men det er ei anna sak.Den oppgjevne alderen til Petter stemmer brukbart med alderen som er oppgjeven då han døyr på Solskjær i 1759, 82 år gammal (Presten seier 85).For eit såpass sjeldan namn som Petter Wolf (Wulf) meinar eg at det er grei nok dokumentasjon.Finn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.