Gå til innhold
Arkivverket

[#34169] Veøy- Bolsøy-Fræna. Knut Pedersen og Marit Larsdotter

Gjest Knut Reidar Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Reidar Sande

Paret Knut Pedersen og Marit Larsdotter slo seg ned i Rødalen i Fræna ca 1828. Marit døydde 1830, og Knut gifta seg oppatt med ei Marit Aretsdotter ca 1831.Eg ser av Family Search at Knut og Marit blei gifte i Veøy 15.5 1815, og desse borna blei fødde i Bolsøy: Lars 1817, Inger 1820, Peder 1822 og Peder 1823. Lars og den yngste Peder finn eg att i Fræna.Spørsmålet er om nokon kan finne foreldra til Knut, Marit Larsdotter og Marit Aretsdotter. Må vi sjå sør om Romsdalsfjorden? Og kvar i Bolsøy vart borna fødde? FS seier ikkje noko om gardsnamn. Eg håper nokon der ute kan hjelpe.Knut R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Eg gjer eit nytt forsøk. Eg har fått nokre tips:Knut Pedersen f 1791, skal vere son til Peder Knutsen Strande, Bolsøy, og kona Jertru Bendiksdotter.Knut gifta seg 1. gong med Marit Larsdotter, Helland, Vestnes.Den 2. kona Marit Aritsdotter er oppgitt å vere frå Moldegård, foreldre Arit Tollefsen Kjønnås Moldegård og Karen Tollefsdotter Eikrem. Dette paret kan eg ikkje finne i Bolsøy ved FT 1801.Er det nokon som kjenner att nokon av personane ovafor, og kan gi supplerande opplysningar?Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Til KnutMarit Larsdtr Helland kan være den Marit som i folketelling 1801 finnes her Lenkesom tjenestepike 28 år ugift. Eventuelle kirkebokoppslag om henne er da under Veøy som Vestnes låg under. Dessverre har er det vel ingen som vet når bygdebok for Helland i Vestnes kommune blir utgitt selv om det meste av grunnarbeidet skal være ferdig.Vil du prøve å finne ut mer om Helland så er kanskje en mulighet å gå til DIS Norge sin slektforskerbase. Der under Møre og Romsdal, Vestnes Kommune finnes en hyggelig kar med Helland som etternavn og som bor på selve Helland. Han kan du kontakte.Vennlig hilsen Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Reidar Sande

Takk til Helge for tips.Den Marit du gjettar på er det mest truleg ikkje. Marit døyr 1830 i Fræna, 39 år gammal ifølge kyrkjebok. Ho må derfor vere kring 9-10 år ved FT 1801.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut R Sande

Eg fann Marit Aritsdotter på FS, [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=500220919973&lds=1®ion=12®ionfriendly=Norway&juris1=Norw9MoRo&juris2=MoRo&juris3=&juris4=®ionfriendly=&juris1friendly=More+Og+Romsdal&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke , vidare fann eg i kyrkjebok at Marit var uekte fødd, med foreldre som i (2). Eikrem er eit bruk i Bolsøy, men eg fann ei Kari Tollevsdotter på Tingvoll under ein gard Eikrem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.