Gå til innhold
Arkivverket

[#34221] Martinus Martinusen - Jæger i Cavalleriet Christiania f. 1844 Slesvig

Gjest Nina Möller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Er det noen som kan gjøre oppslag i kirkeboka, innflyttere, for å finne ut mer om denne Martinius. Lurer på om han er identisk med Martinius Møller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest May Anita Klein

Jeg har en ane fra Slesvig selv, men jeg får ikke til stort. Jeg håper derfor at du får masse hjelp her, så jeg kan lære. Min ane heter Halvor Simonsen Graasteen, fra Graasteen i Slesvig, hvor der hvistnok skal ligge et slott med samme navn og en hel landsby. Jaja...Her er litt info om Slesvig http://www.graenseforeningen.dk/artikel/105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...
Gjest Hans Petter Engh

Jeg har også søkt etter inn og utflyttinger i kirkebøkene i Kristiania/Oslo på tiden 1880 tallet uten å finne personene som flyttet. Jeg kjenner til at de flyttet, men det kan ikke ha vært konsekvent føring av prest/klokker. Det bør kunne finnes noe i militære ruller. Det skal finnes militære ruller. De finnes i Riksarkivet og statsarkivet og nærmere opplysninger gis ved Riksarkivet. En god del skal være mikrofilmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 1 år senere...
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.