Gå til innhold
Arkivverket

[#34247] Foreldre til Olava Olsdatter f ca 1815 i Balsfjord/ Malangen

Gjest Rolf Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

Jeg vil henvise til inlegg nr 33557 så jeg vil gå noe videre.Jeg vil tro at foreldrene til Hennes Mann Josef Pedersen født ca 1805 død 22.5.1870 begravet 28.5.1870 Malangen (kirkebok 1 for Balsfjord sogneprestembete.Er Per Josephsen Kerttu og Elen Henriksdtr Landa disse kom til Norge 1824 til Kjærviglid.NÅ søker jeg hvem som er foreldre til Olava Olsdatter.Hvis noe av det andre er feil så vil jeg gjerne ha det oppklart å.Håper noen kan hjelpe meg? Har A.Ljungs familieregister Saarivuoma og Talma Mvh Rolf M Kirkbakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Villy Ovesen

Foreldre er sannsynligvis Ole Olesen og Marith Henrichsdatter. På Family Search finner du tre barn til dette paret:Inger Margarethe døpt 26 Jun 1814Olava døpt 29 Jun 1817Ole Henrich døpt 17 Okt 1819Kirkebøker for Tromsø vil gi flere opplysninger, men du finner Inger Margarethe på Salstens avskrifter av kirkebøker for Tromsø, og der er det oppgitt at bosted er Malangseid, så det skulle vel passe bra...Se: http://home.no.net/salsten/kirke10.htmlMvh Odd Villy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf M Kirkbakk

Takk for hjelpa Odd måtte ta kontakt med salsten for det som jeg letet etter manglet da, men det ordnet seg så nå har jeg det rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.