Gå til innhold
Arkivverket

[#34283] Synneve Jakobsdtr f. ca 1741, Ølen, Ho


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg leter etter forfedre til mine barnebarn og har kommet i stå med dette paret: Synneve Jakobsdtr (ca 1741) og Erik Tomasson (ca 1733):FT 1801 Stangeland / Stongaland: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11213&gardpostnr=65&personpostnr=1126&merk=1126#ovre>LenkeSynneve Jakobsdtr f. ca 1741, Viser henne med foreldre Jacob Knutsen og Alis Matsdtr: LenkeHennes mann Erich Tommasson Ørland, f. ca 1733 er vel konfirmert her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Hei Kjellaug!Jeg har kun forfedrene til Jakob Knutsson og Alis Matsdtr.Disse har sikkert du og, men hvis ikke kan jeg sende dem til deg. Jeg har også endel etterkommere etter Jakob og Alis.Mvh. JOhan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg vet ikke engang om de var foreldra til 'min' Synneve, som sagt. Men dersom du tror de er det er jeg interessert i det du måtte ha om deres forfedre, takk-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

I bygdebok for Ølen II som jeg har har, står det under Ørland at Erik var f. ca 1737 og gift på Stongaland i Ølen Fra hans var Tomas Bjørnsson f.ca 1703 d.1783 og gift med Siri Eriksdtr. f.ca Erik hadde 8 søsken. Jeg mangler Ølen I som Stongaland ligger under.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for innlegg, Marie. Jeg måtte bruke forstörrelsesglass for å se det-:)Interessant med alle kilder man kan finne.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.