Gå til innhold
Arkivverket

[#34304] Odderbech slægten atter engang

Gjest Carsten Friis Fischer
 Del

Recommended Posts

PÅ DIS Norges sider har jeg når jeg søger på navnet Odderbech bl.a. fået disse 2 personer:Christiane Odderbech, Kongsberg, Buskerud. f.1818Maren Odderbech, Hetland, Rogaland. Nævnt 1756.Jeg kan så se på nogle af de andre stedbetegnelser at nogle af dem er lidt misvisende.Men er der nogle som har kendskab til disse 2 personer da jeg ikke syntes at jeg har dem i min base.Christiane kunne muligvis være en Otterbech ?mvhCarsten Fischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det må jeg nok indrømmme at det højst sandsynlig er hende. Altså. Så har vi fået hende placeret i Otterbech slægten. Så nu er der lige kun Maren Odderbech tilbage som højst sandsynlig er en Odderbech da navnet Maren er brugt en del i denne slægt.Men Hetland, Rogaland ? Er vi på vestsiden af Oslofjorden ?Men forresten. 1000 tak for dit indlæg.mvhCarsten Fischer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.