Gå til innhold
Arkivverket

[#34311] Bertha Gundersdotter, f. 1860 på Hagen i Elverum - opphavet hennar? - utvandra?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Bertha Gundersdotter Hagen er oppgjevi å vera fødd i Elverum 21.10.1860 som dotter av husmann Gunder Gunderson og kona Rikka Bergersdotter på plassen Mortenshusa under Hagen. Gunder skal vera fødd i Elverum kring 1830, medan Rikka er fødd i Åmot kring 1830. Bertha skal ha utvandra til Amerika i 1882 (jmf. FT1910 og FT1920) og gifte seg i Adams Co., WI i 1900 med sogningen Ole O. Karnes.Er det nokon med lokal kunnskap i Elverum og/eller Åmot som kan hjelpa meg med:* Stadfesting av fødselsdatoen til Bertha Gundersdotter?* Stadfesting av utvandringsåret til Bertha Gundersdotter?* Frå kva gard/plass i Elverum hadde Gunder Gunderson opphavet sitt?* Frå kva gard/plass i Åmot hadde Rikka Bergersdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være Berte i 1865? LenkeKan dette være giftermålet til Gunder og Ulrikke (!) i Elverum i 1856GUNDER GUNDERSEN Marriages:Spouse: ULRIKKE BERGERSDRFamilyMarriage: 21 OCT 1856 Elverum, Hedmark, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Carsten for interessante innlegg. Eg trur nok det er rette folki de båe har funne, men finst det ei bygdebok eller liknande for Elverum som kan fylla ut dei detaljane som framleis vantar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.