Gå til innhold
Arkivverket

[#34313] Hans Jacob Thomasson Warp (1848-1924) frå Verp i Sandvær til Amerika - opphav?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Hans Jacob Thomasson Warp er oppgjeven å vera fødd på Verp i Sandsvær, Numedal 17.7.1848 som son av Thomas Halvorson og Karen Syrine Jacobsdotter. Hans skal ha utvandra til Amerika i eller kring 1857 og gifte seg i Adams Co., WI i 1884 med ei sognajente.Er det nokon med lokal kunnskap i Sandsvær som kan hjelpa meg med:* Stadfesting av fødselsdatoen til Hans Jacob Thomasson?* Stadfesting av utvandringsåret til Hans Jacob Thomasson? Utvandra han med foreldri sine?* Kva yrke hadde Thomas Halvorson Verp? Om husmann, på kva plass budde dei?* På kva gard/plass i Sandsvær hadde Thomas Halvorson opphavet sitt?* På kva gard/plass i Sandsvær hadde Karen Syrine Jacobsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Lars. Neppe noe klart svar på noen av dine spørsmål. Håper noen med bygdeboka for Sandsvær ser dette.Det ser ut til at du nok en gang har gjort hjemmeleksa di: [url="http://worldconnect.rootsweb.com/cgi-bin/igm.cgi?op=GET&db=myfamily2&id=I04840>LenkeJeg synes denne familien i Strongs Prairie i Adams county i Wisconsin i 1860 (28. juni) virker interessant:Thomas Worp - 47 - f. NorwayCaroline Worp - 36 - f. NorwayAnna Worp 14 - f. Norway LenkeHans Worp 11 - f. Norway LenkeHenry Worp 9 - f. NorwayEmily 7 - f. NorwayMary 4 - f. NorwayJohn 2 - f. WisconsinAlice 5/12 - f. Wisconsin----------Samme familie er her i 1870:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Jon for interessante opplysningar!Du har svart på fleire av spørsmåli mine, men framleis sit me att med dei som gjeld yrket til Thomas Halvorson Verp og likeins opphavet hans? Og når det gjeld fødselsdatoen til Hans Jacob, so skriv du 17.6.1848, medan ætti nyttar 17.7.1848... Kva er rett? (Eg har ikkje noko abonnement på genealogy.com!)Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Sandsværs kirkebok: Født 17/7 1848 døpt i Hedenstad 24/9 1848 Hans Jacob. Foreldre inderst,bergmand Thommes Halvorsen Værp og Karen Syrine Jacobsd. Bopel Yttre Grosvold.Viet 23/11 1844 i Efteløt Ungkarl Thomes Halvorsen Værp og pige Syrine Jacobsd. Aamholt (nå Omholt)Du kan lese om disse i Sandsværs historie bind VIII side 126 og bind III side 765.Iflg. Langs Lågen fra 1987 har de utvandret i 1857.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Arnt for gode og oppklarande opplysningar! No har eg fått svar på alle spørsmåli mine om denne huslyden, og eg er godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Var det denne Warp fam. som var farmere i Nebraska ? I Minden, Nebraska er det et musem: Harold Warp Pioneer Village, Foundation. Jeg var der i 1999. Finn S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.