Gå til innhold
Arkivverket

[#34385] Nanna f. Knutsen fra Hadsel. Hennes søsken og deres etterkommere?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noe nsom kan gi opplysninger om søskene til Nanna f. Knutsen gift Dalager/Johnsen. Nanna ble gift med Karl Johnsen (Dalager fra Bø i Vesterålen). Dette paret bosatte seg i Bergen. LenkeDet hadde vert fint om noen kunne gitt opplysninger om Nanna.Opplysninger om nålevende personer kan gis til:taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irene Westen

I Bø bygdebok finner jeg Karl Dalager f. 1888 Skagen i Bø og gift med Nanna Knutsen f. i Hadsel. Dessverre står ingen barn av disse to nevnt. I min egen database har jeg Karls søster Karen Eline og hennes etterkommere. Kanskje de vet noe mer om Nanna? Om du kontakter meg kan du få et tips til noen du kan kontakte i den familien. Min adr. er irenewe alfakrøll online dott no. Mvh Irene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

For meg ser det ut som om Nanna het Kristensen til pikenavn og ikke Knutsen? Se på lenkene ovenfor? Så hvis det står Knutsen i bygdeboka for Bø, da må det være en skrivefeil enten i bygdeboka eller i Digitalarkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Navnet som er oppgitt ved vigselen (lenke i innlegg 3), passer svært godt med Nanna Marie f. 1888 på Kalsnes i Hadsel, foreldre Kristen Munk Martinussen (f. 1854) og Oline Marie Olsdtr (f. 1861). Denne Nanna hadde søsknene Ragna Oluffa og Kornilla Josefine, begge f. 1886, Karl Odin f. 1889 og Nordal Georg f. 1892.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Jeg har dessverre ikke flere opplysninger om denne familien. Prøv et innlegg i 'Vesteraalens Avis' på Stokmarknes med de opplysningene du har, kanhende får du napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.