Gå til innhold
Arkivverket

[#34391] Test..

Gjest Nina Stenvall
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Stenvall

Jeg prøver å legge inn et nytt tema, men det blir ikke 'sendt'... Hva kan dette skyldes? Jeg la inn et innlegg i går, og det gikk helt fint, men det neste innlegget går altså ikke. Jeg har aldri hatt problemer med dette før.Nina Stenvall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Stenvall

Etter denne testen skrev jeg innlegget jeg skulle sende på nytt, og denne gangen gikk det bra. Det jeg pleier å gjøre er å skrive innlegget i Word og så kopiere og lime inn. Dette har jeg gjort mange ganger før uten problemer. Hadde limt inn overskriften også, og da gikk det fremdeles ikke. Først da jeg skrev også denne rett inn, gikk 'sendingen' greit. Noen som har opplevd det samme eller har en forklaring? Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Stenvall

Takk for henvisning til tidligere innlegg. Kan ha vært prikkene, for jeg hadde opprinnelig tre prikker i overskriften. Disse tok jeg bort da jeg skrev om igjen. I temaet her har jeg to prikker etter Test, så det er kanskje det som er grensen?? Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det å skriva i Word og lima inn er ikkje nokon god ide. Grunnen er at når du klipper i Word kjem det med mykje rusk som er usynleg, men like fullt er der.Så ein liten ting. Det er ikkje lurt å leggja inn slike emne i brukardebatten. Normalt ser eg ikkje etter kva som føregår der og vil difor hller ikkje oppdaga at det er eit spørsmål til meg. men i kveld såg eg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Når først debatten har starta i brukarforumet let me han gå der. Eg tok meg ein runde og såg om ... kunne få konsekvensar. Det kunne det. Skuld på klokkaren. Klokkaren var folkeskulelæraren min som meinte ein aldri skulle bruka fleire teikn etterkvarandre. Difor brukte eg dei til intern informasjon i system, og så vart det kollisjon. Men no har eg bytt ut mine tre prikkar med noko som eg ikkje vil fotelja. Så no burde det gå betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.