Gå til innhold
Arkivverket

[#34403] Feil i prestemanntalet 1664-66 for Nedre Borgsyssel prosti

Gjest Eilert Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Eilert Hansen

For Vaaler pr.gj. post 5826, side 460, gården Roos er Gårdskyld plassert på Status, Førenamn, Etternamn... og da mangler Status, Førenamn, Etternamn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Huff, her har det helt tydelig skjedd en forskyvning i dataene. Jeg må ha råfilen til disse dataene for å få rettet dette og det kan ta noe tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Anette Skogseth Clausen må gjerne rette opp databasen for Nedre Borgsyssel prosti, men jeg vil bare nevne at det er usannsynlig mye forskyvninger og surr (rett og slett) i databasene for 1660-åra. Jeg kjenner Brunla prosti og Tønsberg prosti best.Men som Jan Oldervoll har kommentert ved et par anledninger tidligere: Man har valgt å legge ut databasene slik de er, framfor å ikke legge ut databaser for 1660-åra i det hele tatt. Og det er jeg glad for, tross alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.