Gå til innhold
Arkivverket

[#34489] Bilde av (Paul Michael) Julius Michaelsen som forsvant fra Vadsø 1872-75


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Han er født ca 1855 i Vadsø av foreldre Michael Julius Michaelsen (1821-1901) og Anna Nicoline Dahl (1833-1858). Søsken og halvsøsken flyttet til USA (Winnebago, Minnesota), Nesseby, Loppa, Oslo, Bergen, Skorpa, Tana, Nesttun ved Bergen via Duluth og Duluth via Nordstrand. Ingen ble igjen i Vadsø. Faren flyttet til Kristiansund på sine gamle dager sammen med en datter og sin tredje kone.Men hvor ble Julius av?bilete0435.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Unnskyld meg for denne feilen! Dette er bildet av Julius' far Michael Julius Michaelsen (1821-1901). Det er dessuten alt for stort, dette bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Har forbedret og reparert bildet ditt en del,sender du meg en e-post på kjkvalvialfakrøllstart.no så får du det tilsendt. Kunne ikke dy meg siden det var en Hammerfest-fotograf som tok dette for lenge siden.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.