Gjest Aase R Sæther Skrevet November 29, 2005 Del Skrevet November 29, 2005 Eg prøvde meg på ein korrektur på Manntalet 1701, Lote i Nordfjord, der 5 personar ser ut til å kome 2 gonger, men eg greidde ikkje å gjennomføre det. Det må vere noko uklart med instruksjonane til korrekturskjemaet - kva skal ein trykkje på når, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet November 29, 2005 Del Skrevet November 29, 2005 Klikk først på linken helt til venstre for vedkommende person du ønsker å legge inn korrektur på, og velg så korrektur knappen.Jan Peter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R Sæther Skrevet November 29, 2005 Del Skrevet November 29, 2005 Ja, så langt er det greit, men når eg er ferdig å skrive er eg usikker på kva eg skal gjere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristian Hunskaar Skrevet November 29, 2005 Del Skrevet November 29, 2005 Mulig du finner svar her: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aase R Sæther Skrevet November 29, 2005 Del Skrevet November 29, 2005 Litt klokare kanskje, men eg står fast på at skjemaet ikkje er sjølvinstruerande nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anette Skogseth Clausen Skrevet Desember 1, 2005 Del Skrevet Desember 1, 2005 Ja det er ikke helt enkelt å forstå korrekturskjemaet vårt, vi beklager det.Når vi får tid skal vi lage en liten veiviser eller gjøre skjemaet litt enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts