Gå til innhold
Arkivverket

[#34566] Er det jeg som tuller, eller er det ikke noen adventskalender i år?

Gjest per helge seglsten
 Del

Recommended Posts

Gjest Anette Skogseth Clausen

Julen er ikke glemt!Vi prøver hele tiden å fornye oss og det skal vi denne gangen også. Dere får smøre dere med litt tålmodighet og se hva som dukker opp etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Og jeg som har sittet og ventet på denne kalenderen i håp om at geistligheten i Troms kom i år. Den hører sammen med den for Trondheim da registeret for begge bøkene er i Tromsboka. Håper den kommer, men jeg er sikker på at dere uansett kommer med noe interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Jeg blir også som et barn igjen på denne tiden. Og tenk om Landgraffs Grimstadslægter kom på denne måten..?! Det hadde virkelig vært noe å skrive hjem om.- Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skorpen

Eg har laga adventskalender til barna, og no gjekk eg ned på PCen for å opne kalenderen min.Ikkje for å mase, men de skal vite at vi er nokre brukarar som har store forventningar til alt DA gjer. Og de som laga DA sin adventskalender i 2003 og 2004 skal vite at vi hadde gledd oss til oppfølgaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Når jeg ser listen over nye skannede kirkebøker som er lagt ut, får jeg akkurat den samme adventsgleden som jeg fikk med kalenderen i fjor! Selv om dagens utlegging ikke traff min gransking pt, er dette helt supert!- Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

Julen var ikke glemt!Det er morsomt med bruken av postkort som 'luker'. Er selv en frenetisk samler av gamle postkort gjennom 25 år, da blir dette spesielt.Dette har vel ikke noe her på arkivforumet å gjøre, men jeg tar med at det tegna kortet med slottet i bakgrunnen er tegnet av bok og reklameillustatøren George Schumann sist -50 eller tidlig -60 tall. Han brukte også andre kjente norske bygninger som bakgrunn på julekort han tegnet. Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.