Gå til innhold
Arkivverket

[#34571] Lars Olavson Almelid ? gift 1819 med Brita Johannesdtr. Nedre Helland i Modalen.

Gjest Marit Rambjør
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Rambjør

Nokon som veit kvar Lars Olavson var frå? I fjølge bygdeboka for Modalen vart Brita Johannesdtr. N. Helland gift med ein Lars Olavson Almelid i 1819, det står ikkje når Lars var født. Eg finn ingen Lars Olavson i rett alder på Almelid i Modalen. Og i dei ulike kjeldene i digitalarkivet frå Hosanger, er det fleire Lars Olavson å velja mellom, men ingen bur på Almelid. Og utan fødselsår er det vaskelig å finna rett person. Han kan jo også vera født eit av dei første åra etter 1801, slik att han ikkje er med i teljinga då.Foreldre til Brita var Johannes Hansson N.Helland født Langedal 1759 d. 1838 og Ingeborg Olavsdtr. Almelid f. 1765 d.1837. Dei var plassfolk på N.Helland.Lars Olavson og Brita Johannesdtr. fekk ei datter Kari i 1820 på N.Helland. Lenke Paret var då tjenarar på N.Helland. Finn ikkje ekteparet i 1865.Fekk dei fleire barn enn Kari ? Kari Larsdtr. vart gift med Anders Knutson Steinsland i 1845.På førehand takk Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Yngve Nedrebø

Ved vielsen 28. oktober 1819 står Lars Olsen oppført som 24 år gammel 'tiener paa Almelie'.I konfirmantlistene for Hosanger er det en Lars Olsen Farristvedt, konfirmert i 1809: LenkeHan er kanskje et år eller to for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Takk for det. Då har eg eit fødselsår å gå ut frå.Lars Olsen Farristvedt, konfirmert i 1809,har eg sett før. Det mest trulig han som vart i følgje Modalsboka vart gift i 1818 med Anna Olavdtr Nåmdal. Paret bur på Farestveit i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.