Gå til innhold
Arkivverket

[#34579] Ole Hveding og kona Lisbeth på Liland, Ofoten (Evenes) kring 1820- kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Hveding og Lisbeth Andersdotter Kleven i Ofoten fekk ein son Christen døypt i Ofoten 9.5.1819.Ole Hveding og Lisbeth Hemmingsdotter Liland i Ofoten fekk ei dotter Hanna Christiane fødd i Ofoten 12.6.1824.Kven var desse foreldri?FamilySearch syner at ein Ole Hveding Holm og Elisabeth Cathrine Hemmingsdotter gifte seg i Tranøy i Troms 19.12.1813.Ole Hveding og Elisabeth Cathrine Hemmingsdotter fekk ei dotter Elen Marie, fødd i Tranøy 9.10.1813.Eg reknar med at alle desse postane gjeld same huslydenFT1801 syner tre personar i Nordland og Troms med namn Ole Hveding i ''høveleg'' alder:a) dotterson av gjestgjevar Nils Johnsen på Elnæs i Trondenes, 13 årb) son av gardbrukar Mikel Olsen på Skaalbrækken i Bø, 11 årc) Ole Hveding Olsen, dreng på Stenland i Øksnes, 19 årNår det gjeld Elisabeth, so finn eg ei Lisbeth Henningsdotter, 19 år gamal tenestejente på Havnen i Dyrøy, Tranøy i Troms.No vonar eg at einkvan i Brukarforum dreg kjensel på desse namni og kanskje kan hjelpa meg identifisera dei? Og kan nokon stadfesta at dei busette seg på Liland i Ofoten (Evenes)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det siste innlegget ser kanskje ut som om det ikke hører hjemme her da det er fra mye tidligere, men det henvises til en Hvedingbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Gundersen

Hei !I følge et skifte i Ofoten i 1786 Liland var Ole Hveding født 1774 og sønn av Mette Olsdatter Nyestad(Nysted) og Christen Hveding.Mette Nysted Harr f.1733, Liland, Evenes, NOFar: Ole Hansen Harr f.1700, Liland, Evenes, NO Mor: Ingeborg Eriksdatter f.??, Dybfest, Lødingen, NO.Christen Hartvigsøn Hveding f.15/1-1728, Rambø, Tjeldsund, NOFar: Hartvig Christensen Hveding f.13/10-1694 Mor: Sofie Iversdatter f.ca.1702, Myklebostad, Tjeldsund, NO Der er flere kandidater på Lisbeth Andersdatter så her må jeg leite littBjørn Gundersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit, Michael og Bjørn for interessante innlegg.Då ser det ut til at me kan slå fast følgjande:Ole Hveding heitte Ole Christenson Hveding, og han hadde i alle fall opphavet sitt på garden Liland i Evenes (Ofoten). Truleg var det ogso der han vart buande som vaksen, rimelegvis som gardbrukar...?Elisabeth Cathrine Hemmingsdotter er det kanskje verre å finna opphavet til, men kanskje var ho ifrå Tranøy i Troms førstundes?Elles hadde det vore spennande å sjå ætteboki for Hveding-ætti om ho inneheld fleire opplysningar om Ole Hveding og borni hans? Dotteri Hanna Cathrine (f. 1824) er den eg freister følgja; ho gifte seg to gonger og er sist kjend då ho som andre gongs enkje i 1881 flytte frå Evenes til Vågan...!?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiHemming Christophersen var ifølge Dyrøyboken g. m. Ulrikke Sørensdtr Trane, Han døde 1790 og var fra Dyrøyhamn (Hamn)Vet noen om Hvorfor Ole Hvedings kone kalles Andersdtr og ikke Hemmingsdtr som hun burde, var hun foster datter til en Anders?Søren Trane var av Traneslekten i Stavanger. Han var etterrkommer etter Christen Mathisen og hans første kone Øllegård Tygesdtr (skifte i Trondheim) som på morsiden avr av Traneslekten fra Stavanger.Det var en artikkel i Genealogien om Christen Mathisens og Traneslekten i Stavanger i 2000Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heikan jo legge til at denne lenken til Mette N. Harr i 1801Lenkeogså inkludere sønnen Ole Hveding som bodde på Liland som bodde sammen med henne og Jens.Jens Rasmussen Trane var gift 4. ganger og både første og siste kone het Mette.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

I boken «Nordlandsætta Hveding» av Johan Hveding skriver han om Ole Christensen Hvedings hustru: «Men somt av det som bøkene teier med, får vi klårlagt gjennom det som Kristen Hv., einaste sonen til Ole fortel. Kona si henta han frå Dyrøy, og ho døydde i 1836. Stort meir veit vi ikkje om henne.» Her kalles forøvrig Ole’s hustru for Elisabet Andersen. I tillegget er der mer utførlige opplysninger: «I kyrkjeboka for Tranøy 1897-1820, finn vi i 1813: «Ægteviede 4.s i advent: Ungkarl Ole Hveding, Holm, og Pige Elisabeth Cathrine Hemmingsdatter»».Hanna var som du sier gift 2 ganger og hadde to barn i hvert av ekteskapene: 1): Edvard Lockert som bodde på Sarnes ved Honningsvåg. 2) Anne Lockert som var ugift. 3). Edvin Ellingsen - døde som sjømann i Liverpool i 1890. 4) Laura Ellingsen, gm baker Anton Olsen fra Stamsund - ingen barn. Kilde: Hvedingboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Michael, Steinar og Terje for nye flotte opplysningar! No børjar etter kvart ''garnet å snøra seg saman'' kring denne huslyden, særleg etter dei siste opplysningane frå Hveding-boki. Eg er glad for at Hveding-boki er sovidt fullstendeg, og eg lurar på om der finst svar på følgjande konkrete spørsmål:* Date og stad for dødsfallet til Lokkert Benjamin Eriksen, truleg i Vågan eller Evenes kring 1855-1860?* Dato og stad for dødsfallet til Hanna Christiane Olsdotter Hveding, truleg i Vågan mellom 1881 og 1900?* Fleire detaljar om Edvard Lokkertsen i Honningsvåg (som eg finn att som Hans Lokkertsen i FT1900!)?* Fleire detaljar om Anna Lokkertsen som eg ikkje finn i FT1900?* Lokkert og Hanna hadde òg ein son Andreas Wilhelm Jens Lokkertsen, fødd i Vågan 6.5.1852. Han må vera avliden heilt ung, men kva dato og kvar?* Fleire detaljar om Laura og Anton Severin Olsen i Buksnes?Du, Terje, kan eventuelt kontakta meg direkte på loya@online.noNok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.