Gå til innhold
Arkivverket

[#34656] Synneva Olsdtr. og Ole Ellingsen Djupevik i Vik . Var dei frå Sogndal.

Gjest Marit Rambjør
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Rambjør

Er det dette paret som ca 1808 flyttar til Djuvik? Synneva Olsdtr. Hildeskår vart født i Sogndal i 1771 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sogndaap&gardpostnr=122861&merk=122861#ovre>Lenke Og i 12.10.1804 giftar ho seg med Ole Ellings. Kvåle Lenke Ole var født i 1771 LenkeDet er nok dei som får ein son på Moe i Hafslo i 1807. LenkeJamfør skiftet etter mor til Synneva/Susanna.Nr3 i skiftet og mannen nr 11.LenkeOg i skifte etter Bottilde, Olsdtr Qvale/Kvåle død 22/11-1805 . Finns son Ole Ellingsen Moe LenkeFinn ikkje att dette paret får fleire barn i Hafslo. Men kanskje det er dei som får ei datter i Djuvik i 1809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Det er vist ikkje mulig å få til den lekkja. Men her er eit utdrag .Namn arvtakar: Bottilde, Olsdtr Gard: Qvale, nr.:3 Husmannsplass: Yrke: Enken Skipreide: Sogndal Protokoll/side: 12a-28b Datering: 1805-1810 Dato: 25.11.1805 Personar i skiftet :(1) Ole Ellingsen Myndig Moe Søn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Jon Sværen

Hei Marit !Pga at Leegenalogy.net ikkje virkar slik det har gjort og Djuvik / Djupevik no er 'underlagt' Vangsnes, kan eg ikkje svara 100 %. Rannvei f. 1809 har eg vankelig å finna. Broren Jens f. 1810 og gift 1846 (Hefte 3 s. 91) har bl.a borna Synneva og Ola. Systera Synneva f. 1814 gift i 1844 og familien til USA i 1854 (Hefte 1 s. 9)Ole Ellingsen Dybevig f. 1770 døydde 28.2.1844 som kaarmand, iflg FylkesarkivetDu kan: 1) venta til hauste 2006 då Hefte 5 kjem ut, eller 2) ta kontakt m/ Vik Lokalhistoriske Arkiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Takk for svaret Jon . Ekteskapet til Synneva var nytt for meg. Jens var tippoldefar min så eg har noko lunde kontroll på han.Om det er rett at dei kjem frå Sogndal via Hafslo har eg kommen fram til denne søskenfloken Ragnhild Knudtdtr født 1797 på Hildeskår i Sogndal (far Knudt. Johanness), Marta ( tvilling ?) f. 1802 på Hildeskår i Sogndal, Elling og Botilda f. 1804 på Kvåle i Sogndal, Ole f. 1807 Moe i Hafslo, Rannei f. 1809 i Djuvik, Jens f.1810 i Djuvik og Synneva f.1814 i Djuvik.I folketelinga i 1865 fant eg ein Elling Olse. født i Sogndal i Djuvik. Lenke Det store spørsmålet er kvar familien kom frå før dei slo seg ned i Djuvik. Men det ser som til at alt peikar i retning av Sogndal.Eg for satsa på ein av løysingane dine. Var ikkje klar over at det skulle komma ut eit nytt hefte alt i år. Det er ein utrulig fart på utgivingane, 6 hefter på 4 år.Har forresten ikkje funn begravelsen til Synneva f 1771.MVH Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Jon du skriv at Synneva Olsdt. Djuvik f.1814 er omhandla i hefte 1 side 9.Men eg finn ikkje Synneva under Fosse. Og om det er den Ole Eriksen som er vigd her [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sognvigd&gardpostnr=12401&merk=12401#ovre>Lenke står det at brura er frå Sebæ og født 1812. Utan at det utlukkar Synneva frå Djuvik. Men så finn eg ei Synneva Olsdt Sebæ født 1811. Synneva Olsdt og Ole Eriksen får ei datter med navn Helga som er navnet på mor til Synneva frå Sæbø. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Marit: Du har heilt rett ang. dtr Synneva. Eg ser no at ho kjem frå Sæbø, Hefte 2 s. 16. Det er bra du reviderar meg !Ang Hefte om Vangsnes, så er det nr 5 (ikkje 6). Arnafjoden er Hefte nr 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.