Gå til innhold
Arkivverket

[#34684] 3 halvbrødre frå Luster/Hafslo/Lærdal til Askvoll – Deira opphav ?!

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ifølge bygdebøker for Askvoll: Ole Olsson Svalskyggen (f. Lærdal) og bst. Tviberg (nr. 34) og Hindøy (nr. 37) var halvbror til Henrik Olson Hovland (f. Lærdal) og bst. Prestegrd. (nr. 56) og Jørgen Knutsson Krogen (f. Luster) og bst. Askevold-Øvre (nr. 72).== Korleis heng dette saman ?******************** OLE OLSSON SVALSKYGGEN:Ole Olsson Svalskyggen, f. ca.1832 Lærdal. Han d. (e. 1900) Hindøy, Askvoll. Tenarfolk Tviberg i 1865, fl. til Hindøy i 1875. Under Hindøy i bygdeboka står det at Ole Olsson var f. 1834 Hafslo (også ved FT1900), mens det under Tviberg står f. ca. 1832 Lærdal.Ole g. i 1859 m. Severine Olsdotter Tviberg, f. 1838 Tviberg, Askvoll. Ho d. 1913 Kjørvik, Askvoll.Born:i. d.f. 1860 Tviberg, Askvoll.ii. Berntine Marie Olsdotter Tviberg, f.1872 Tviberg, Askvoll. Ho d. 1874 Tviberg, Askvoll.iii. Bernt Martin Olsson Hindøy, f. 1877 Hindøy, Askvoll. Han d. 1927 Kjørvik, Askvoll. Bernt vart g. i 1905.iv. Vilhelm Johan Olsson Hindøy, f. 1879 Hindøy, Askvoll. Han d. 1882 (vart forbrent) Hindøy, Askvoll.******************** HENRIK OLSSON HOVLAND:Henrik Olsson Hovland f. 1791 Lærdal. Han d. 1847 (drukna) Askevold Prestegard, Askvoll.Henrik g. (1) i 1815 m. Anne Nilsdotter Værøy, f. 1769 Værøy, Askvoll. Ho d. 1818 Askevold Prestegard, Askvoll. Ingen born. Anne hadde vore gift ein gong før.Henrik g. (2) i 1819 m. Anne Nilsdotter Kumle, f. ### Kumle, Askvoll. Ho d. 1843 i Askevold Prestegard, Askvoll, Sogn og Fjordane.Henrik g. (3) i 1843 m. Agate Bertelsdotter Sellevoll, f. 1799 Sellevoll, Askvoll. Ho d. ### Askevold Prestegard, Askvoll. Ingen born.Born i andre giftet:i. Anne Martine Henriksdotter Askevold, f. 1821 Askevold Prestegard, Askvoll. Ho vart g. to gonger og flytte med andre mannen og borna til Bergen i 1874.ii. Nille Henriksdotter Askevold, f. 1824 Askevold Prestegard, Askvoll.******************** JØRGEN KNUTSSON KROGEN:Jørgen Knutsson Krogen, f. 1809 Luster. Han d. 1849 (spedalsk) Askevold-Øvre, Askvoll.Jørgen g. 1829 m. Agate Gjertsdotter Furenes, f. 1803 i Fure, Askvoll. Ho d. #### Askevold-Øvre, Askvoll.Born:i. Janikke Jørgensdotter Fure, f. 1830 Fure, Askvoll. Janikke g. 1858 m. (Søren) Herman Wessel Sørensson Toppen, f. 1828 Bergen, Hordaland. Dei fekk ei dotter i Askvoll i 1860, men fl. og var seinare bst. Dale, Fjaler.ii. Mads Jørgensson Askevold-Øvre, f. 1832 Askevold-Øvre, Askvoll. Han d. 1841 Askevold-Øvre, Askvoll.iii. Johannes Jørgensson Askevold-Øvre, f. 1835 Askevold-Øvre, Askvoll. Han d. 1835 Askevold-Øvre, Askvoll.iv. Jonas Jørgensson Askevold-Øvre, f. 1837 Askevold-Øvre, Askvoll. Han d. 1887 Grimelid-Øvre, Askvoll. Jonas g. 1861 m. Karoline Petersdotter Størdal, f. 1834 Fristad, Askvoll. Dei hadde to born.v. Anne Margrete Jørgensdotter Askevold-Øvre, f. 1839 Askevold-Øvre, Askvoll. Ho d. 1839 Askevold-Øvre, Askvoll.vi. Kolbein Jørgensson Askevold-Øvre, f. 1840 Askevold-Øvre, Askvoll. Han d. 1841 Askevold-Øvre, Askvoll.********************Eg har ikkje tatt med fødsels- og dødsdatoar m.m. då dette baserer seg på info henta frå bygdebøker for Askvoll.Men kva er samanhengen mellom desse 3 ?Under Heggøy, seinare Tviberg (i 1865), finnes det ein Ole Olsson Hovland, f. ca. 1796, far hans er sagt å vere Ole Svenson. Dette er også far til Henrik Olson Hovland, f. 1791 (nemnd over). Mor deira var ei Marte Henriksdtr. Familien finn vi under Hovland i Lærdal ved FT 1801.Jørgen Knutson Krogen må vere den vi finn f. 1809 i Luster med foreldre Knud Nilsen (16 år i 1801, bst Krog) og Margrethe Jørgensdtr. (20 år i 1801, bst. Talle).Ole Olsson Svalskyggen, f. 1832-34 Lærdal/Hafslo; Kven er foreldra hans ?Får håpe det er nokon som ser løysninga på dette!M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er 13 kanidater på S&F fylkesarkiv fra Lærdal fra ca 1831 til 1834, men du har vel sett dem. Fann 13 Namn År Foreldre Gard/bustad KjeldeOla Olss. 1832 Ole Jenss., Martha Knudd. MoldoOle Olss. 1833 Ole Olss., Margrethe Olsd. ÅbøleOle Olss. 1833 Ole Olss., Mari Johannesd. HolsæterOle Olss. 1834 Ole Halsteins. Stampen, Randi Thomasd.Ole Olss. 1834 Ole Jenss., Kari Ingebrigtd. TynjoOle Olss. 1834 Ole Olss. Skar/ Slidre, Margrete Ingvard.Ole Olss. 1833 Ole Olss., Britha Agrimd. GrøtoOle Olss. 1831 Ole Olss., Gertrud Olsd. ØvregardOle Olss. 1834 Ole Olss., Britha Monsd. LjøsnoOle Olss. 1833 Ole Hendriks. Bjørchum, Martha Johannesd.Ole Olss. 1833 Ole Olss. Forthun, Britha Peterd. LærdalsøyriOle Olss. 1833 Ole Jacobs. Forthun, Anna Nielsd. LærdalsøyriOle Olss. 1832 Ole Torriss., Chirstie Bottolfd. Grøto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, dette temaet er gått meg ''hus forbi''!Ole Olson var fødd i Luster 24.6.1834 og var son av Ole Hermundson (1791-1868) og kona Britha Jensdotter (1794-1864), husmannsfolk i Svalskuggen under garden Sandvik i Luster.Henrik Olson vart døypt på Leikanger 10.7.1791 og var son av Ole Svendson og kona Martha Henriksdotter, husmannsfolk under Hovland i Årdal, men av omstreifarætt.Eg har ogso Jørgen Knutson i mine papir, men finn han ikkje nett no.Eg kan uansett ikkje sjå korleis desse personane kan vera i ætt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, dette temaet er gått meg ''hus forbi''!Ole Olson var fødd i Luster 24.6.1834 og var son av Ole Hermundson (1791-1868) og kona Britha Jensdotter (1794-1864), husmannsfolk i Svalskuggen under garden Sandvik i Luster.Henrik Olson vart døypt på Leikanger 10.7.1791 og var son av Ole Svendson og kona Martha Henriksdotter, husmannsfolk under Hovland i Årdal, men av omstreifarætt.Eg har ogso Jørgen Knutson i mine papir, men finn han ikkje nett no.Eg kan uansett ikkje sjå korleis desse personane kan vera i ætt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for innlegg Kjellaug og Lars!Ja eg også har problemer å finne ein samanheng mellom desse 3 såkalla halvbrødrene. Men kanskje det finnes ein annan samanheng mellom dei?Håpar du finn att Jørgen Knutson !M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.