Gå til innhold
Arkivverket

[#34715] Amerikaner søker slekt, etterkommere etter Johannes på Kvarven, Fitjar


Gjest Nina Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Karlsen

Kris Akin i Kentucky 'dawgmar04yahoo.com' ønsker kontakt med norske slektninger. Kanskje noen her kan hjelpe?Hans 2xtippoldeforeldre var:Johannes Pedersen Kvarven f. 1820 Storøens & Anne Hansdatter f. 1817 Finaas (Bømlo, Bremnes)Neste generasjon: Baar Johannesen deres Søn f. 1848 el. -49-1925 Fitje g.m. Marta Ottesd. 1851-1934 f. Tislavoll bodde på Søre Stokken(Bård sine 3 søsken emigrerte, Kris er tippoldebarn til Secilie f. 1853)Neste generasjon: Otte Johan Baars. 1881-1952 g.m. Kari Kristoffersd. 1895-1968 Sætre, TysnesPå forhånd takk!P.S. Kan Johannes f. 1820 være sønn av Peder Johanness. f. 1797 som bodde på (Grims)aasen under gården Tveita (Stord) i 1820-30-årene? D.S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann stokken

Her er vigsla til Martha og Bård:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=Vi12221862&gardpostnr=332&personpostnr=1326&merk=1326#ovre>LenkeHer er konfirmasjonane til iallfall to av borna(det kan sjå ut til at dei ikkje hadde fleire):LenkeLenkeHer er Otto(Johan) i 1900: LenkeEit barn som har døydd for Martha og Bård:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann stokken

Her er jo konfirmasjonen til tippoldemor og :-)[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=KF12221882&gardpostnr=2439&personpostnr=7270&merk=7270#ovre>LenkeDet er også mogeleg å finna konfirmasjonane til både Peder, Bård og Kristine.Så var det frå bygdeboka for Fitjar :-)Der står å lesa at Bård hadde sysken Peder f.1847, bs.Ivarsøy g.m. Marta Kristine Kristoffersdtr Ivarsøy. Dei budde i Ivarsøy til dei døydde, så her er det nok fleire sysken av Bård enn Kris har visst om :-)Dei fekk to barn, ei jente Bertha Andrine f.1881, konfirmert her: Lenke og Peder Benjamin, konfirmert her,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg laga ei lenke der eg viste til at Bård hadde endå eit barn(død), i bygdeboka står det at dette barnet vart f. og d.s.å. (1899 altså) dessutan vart denne guten fødd utanfor ekteskap.Dessutan ser eg og i bygdeboka at han Otto flytta hit igjen (til Stokken Søre, det er her eg bur), og mange av etterkomarane til Bård/Otto er kjende eller mindre kjende av meg. Nokre er naboar.... Viss du vil kan du senda meg ein e-post mastokk2alfaenonlinepunktumno Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Nina :-)Eg har fått e-post frå denne Kris, det var jo også det enklaste, å ha direkte kontakt, meinar eg. Takkar for rosande ord (han sendte meg e-posten du hadde sendt han), vonar eg er istand til å visa om dette stemmer :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg satsar på at Kjellaug/Helga kanskje ser dette innlegget som søkjer etter folk i Fitjar, men som (etter eg kom i kontakt med Kris i USA) også har eit spørsmål som omhandlar Finnås.I (1) står det at Johannes Pedersen Kvarven var gift med Anne Hansdtr. FT1900: LenkeDei gifta seg 04.10.1846 i Stord(iflg. Kris, mogeleg opplysningar frå Statarkivet)far hennar var visst Hans Olsen frå Finnås...Visst det er nokon som har noko å bidra med her, hadde det vore fint!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det skal vel være FT 1865-:)Jeg har leita i BB I, II og IV etter en Hans Olson/Olsson med datter Anna f. ca 1816 og gift på Stord, men fant ingen der.Mulig at det er en i BB III, den har jeg ikke.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk Kjellaug :-)Full fart på biblioteket idag, har ein dødsdato eg leita etter(som eg har prøvt å finna ei stund no ..), medan eg var der kom eg plutseleg på at eg sat med krk.boka for Stord det året dei(Johannes og Anna)gifta seg, datoen hugsa eg i hovudet, og der stod det Hans Olsen Hollund.Kanskje det vert lettare no? det er ganske håplaust å leita visst ein ikkje har gardsnamnet...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har leita etter Anna f. 1817 og finner en her: 'Kolbein budde i Myro frå ikring 1768. [...] Kona heitte Malene Jonsdtr.[ ...] Ho hadde ei dotter, Anna, f. 1817 med ein Hans frå Askøy. Dottera flytte ut til Fitjar i 1845.'Men det er ikke Hollund. Er det mulig at denne karen kan ha arbeidet på Hollund? Det var jo et sammentreff at dattera, Anna, drog til Fitjar i 1845. Hun er ihvertfall den eneste Anna som har en Hans til far og som er födt rundt om 1817. Jeg har sjekket BB I fra förste til siste side, alle som heter Anna eller Anna som förste navn.Den eneste Hans Olson Hollund jeg finner rundt om denne tiden, er denne: 'Hans Olson Hollund, f. 1769, d. 1856. G. m. Alis Knutsdtr. Rubbestad, f. 1769, d. 1843. Born: a. Inger, f. 1795. b. Kari, f. 1796, g. Økland. c. Ola, f. 1798, g. Hollund. d. Ingeborg, f. 1800, g. Innvær. e. Marta, f. 1802, g. Økland. f. Inger, f. og d. 1804. g. Inger, f. 1805, d. ug. i 1873. Ho fylgde bruket. h. Knut, f. 1808, d. 183 1. i. Erik, f. 1810, d. 1831.'Ingen datter Anna ell. Anne, dersom det da ikke er feil i bygdeboka. Jeg har dem på datamaskinen min og jeg har sökt på alle variasjoner.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Kor fann du opplysningane om Kolbein som budde i Myro frå 1768? Veit du kvar på Bømlo 'Myro' var?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei og takk igjen :-)Eg fann denne: LenkeDet er vel den Hans Olsen Hollund, som du har funne, som er far(eller?) men noko er då altså feil ein stad...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg fann dei Kolbein i Myro. Myro ligg på Goddo omtrent der vegen i dag går ut til Brandasund, og Kvarven er ligg jo i Brandasund. Så det er ikkje lange vegen mellom desse stadane sjølv om det ikkje vart landfast før no i dei seinare åra.Elles så ser det ut til at Anna f. 1817 og gift i Fitjar var dotterdotter til Kolbein som budde i Myro frå ca. 1868. Kolbein si kone var 80 år i 1820, dvs f. 1740 og kunne då sjølvsagt ikkje ha ei dotter f. i 1817.Ho var dotter til Kolbein si dotter som også heitte Anna (f. 1775 og d. ugift 1848). Kan Anna og denne Hans frå Askøy ha budd på Hollund ei tid?Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Ved søk etter Hans Olsen på Askøy finn eg ma. 3 stk. her som er omtrent på same alder som Anna Kolbeinsdatter i Myro (f. 1775). Ho som hadde ei datter Anna f. 1817 med ein Hans frå Askøy. Desse 3 Hansane var ein 22 år og ugift i 1801, dei andre gift og 30 og 34 år i 1801. LenkeEr det bygdebøker el. på Askøy som kan sei noko om nokn av desse kan ha vore far til Anna? Event. om dei kan ha budd i Finnås td. på Hollund på denne tida?Helga KallevikHelga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Til innlegg 14, du har sjölsagt rett. Det var Kolbein og Annas datter, Anna, som var mor til denne Anna (f. 1817) som drog til Fitjar.Jeg skulle skynde meg og det bör man helst ikke gjöre!Dette var på side 28 i BB I og 'Myro var opphaveleg plass under Klubbo, men ved utskiftninga i 1827 vart Myro utskilt som eige bruk.'Det blir nok ikke lett å finne den rette Hans Olsen.Undres om det kan stå noe mer ved Annas dåp?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Leste nett innlegget fra Yngve Nedrebö, uten tvil samme Anna. Urang er jo like ved Hollund, men det blir vel ikke enkelt å finne denne Hans. Det er jo ikke 100 % sikkert at han het Olson heller da.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Eg trur at denne Hans var ein av dei som ikkje ville vera med då eg forsøkte å leggja ut lenke her på fredag.Eg prøvde fleire gongar utan å lukkast, det var altså div. konfirmerte frå Askøy med 'rett namn'Men det stoppar vel her, det vert nok ikkje lett å finna denne karen :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg er redd for det, finner heller ikke mer om Kolbein og det er uvisst om hans kone Malene Josndtr., var datter til Jon Ysteinsson.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.