Gå til innhold
Arkivverket

[#34717] Syverina Bilden, f. 1875 - frå Gran, Hadeland eller Austre Toten til Minnesota?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Syverina Bilden, oppgjevi fødd i Noreg 10.7.1875 (eller kanskje 1874?), dotter av ein ''Gilbert'' (Gulbrand?) Bilden og kona Anna, utvandra til Amerika i 1885(?) og busette seg i Polk Co., MN der ho gifte seg med Iver O. Amundson og døydde 24.3.1945.Sovidt eg kan sjå, er det berre to stadar i Noreg som heiter Bilden, ein gard i Gran på Hadeland og eit bruk i Austre Toten.Er det nokon med lokal kunnskap og kjeldetilgang som kan hjelpa meg med:* Fullt ''norsk'' namn til Syverina?* Stadfesta fødselsdatoen til Syverina?* Stadfesta utvandringsåret til Syverina?* Fulle namn på foreldri til Syverina med yrkestittel og opphavi til båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om det er riktig Syverine så hadde hun 7 eller 8 søsken og var tvilling (født 1856-1877). De 4 første f. på Løvstuen, de 4 neste på Røkeneiet og muligens 1 på Dæleneiet. Alt finnes her i DA under kirkebøker for Gran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for interessante innlegg! Det er ingen tvil om at du har funne rette Syverine og at ho er fødd i Gran på Hadeland i 1874!Med dette er dei to første spørsmåli mine løyste, og likeins dei fulle namni til foreldri hennar er på plass, men:* Kvar kjem Bilden-namnet ifrå? Budde dei kanskje ei tid der før dei utvandra til Amerika?* Det høyrest ut som om Gulbrand Hansson lyt nemnast som husmann, men kva plass var den siste bustaden deira?* Elles manglar framleis opphavi til både Gulbrand og Anna...?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Ja, ja Lars, du vet hvor jeg er vel? Guldbrand Hansen f.9/4, dpt.8/5-1836 Næsteggeeie, Gran. Foreldre:Hans Andersen og Anne Joensdatter. Anne Amundsdatter f. uekte 19/4 dpt.3/5-1835 Løvstueeie. Foreldre:Amund Andersen og Elina Christenedatter. Gudbrand (Guldbrand) Hansen nå Løvlieie 19, f. Eggeeie gift 3/4-1856 med Anne Amundsdatter Løvlie, 20. Barn: Hans 1856 Løvstuen, Iver 1859, Anders 1861, Halvor 1866, Anne 1869, Syverine og Otto ,f.10/7, dpt.26/7-1874 Røkeneie (tvillinger), Gustav 1876 Dæleneie, Anne 1881, Bildeneie, Næs kirke (Brandbu) Emigrasjon: 12/6-1885: Gulbrand Hansen 48, Anne Hansen 49, Halvor Gulbrandsen 20,Otto 10, Severine 10, Gustav 4, Anna 3. Reisemål:Ada Minnesota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit og Hans for svært nyttige opplysningar som svarar på alle spørsmåli mine.Jau, Hans, eg veit kvar du er, men i utgangspunktet var eg ikkje sikker på opphavet til denne huslyden. Treng du fleire opplysningar om lagnaden til Syverina, rekner eg med at du melder deg?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med dette problemet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole P. Gamme

Kontaktforum Hadeland-Amerika har så langt disse opplysninger om familien i Amerika: Skjema nr/Form No: 719Registreringsskjema for Emigranter til Amerika og Canada fra Hadeland Hadeland Immigrant Identification FormEmigrantenes navn, fødested og fødselsdato/Name, place and date of birth of the emigrants: Gulbrand Hansen, f. 09.04.1836 på Nesteggeeiet i Brandbu, utv. sammen med sin hustru, Anne Amundsdtr., f. 19.04.1835 i Løvstua i Tingelstad og barna, Halvor, f. 21.07.1866 i Løvstuen, Otto, f. 10.07.1874, Syverine, f. 10.07.1874, begge f. på Røkeneiet i Brandbu, Gustav, f. 16.12.1876 på Dæhleneiet og Anna, f. 24.10.1881 på Bildeneiet i Tingelstad.Hvor reiste de fra/From where did they leave: Bildeneiet i Tingelstad, Hadeland.Når utvandret de/When did they emigrate: 12.6.1885 til Ada, MN.Steder de bosatte seg/Where did they settle: Først i McIntosh.Hva livnærte de seg av/Occupation of the immigrants: Snekker.Andre opplysninger/Additional information: Gulbrand og Anne gift 3.4.1856 i Gran. Barn: 1. Hans, f. 27.09.1856 i Løvstuen, utv. 11.4.1877 til Hudson, WI. Gift ? barn ? død ……………… i ………………………………………………………………… 2. Iver, f. 10.12.1858 i Løvstuen, utv. 29.4.1881 til Albert Lea, MN. Gift ? barn ? død ………………. i ………………………………………………………………… 3. Anders, f. 21.02.1861 i Løvstuen, utv. 31.3.1882 til Albert Lea, MN. Gift 1892 med Ingeborg Kvinlog, f. ………… i …………………………………………………. Barn i 1951: Mrs. Frank LaBlante i Crooksten, Ingvald i Sask. Canada og George i Bagley. Anders døde 1951, Ingeborg døde 18.1.1900 i ……………………………………… 4. Halvor, se over, gift ? barn ? død …………. i ……………………………………………….. 5. Anne, f. 09.10.1869, d. 21.10.1870, 6. Anne, f. 02.01.1872, d. 23.7.1873. 7. Syverine, se over, gift 1896 med Iver Amundsen, f. ……….. i …………………………… Deres barn i 1945: Mrs. B. Rhodes i Minneapolis; Otto og Ingemar i Criscina, MN: Oscar i Bemidji, MN; Mrs. Søren Smidt og Mrs. Gilbert Josse i Fertile, MN og Løitnant Mabel Amundsen på Guinea. Syverine døde 24.3.1945 i Chriscina, MN, Iver døde …………………………………………. 8. Otto, se over, gift ? barn ? død ……….. i ……………………………………………………. 9. Gustav, se over, gift ? barn ? død 13.10.1933 i Rose Vally, Sask. Canada. 10. Anna, se over, døde antakelig like etter ankomst til USA. Gulbrands foreldre: Hans Andersen og Anne Johnsdtr., gift 2.1.1823 i Gran. Annes foreldre: Amund Andersen og Elina Christensdtr., ikke gift. Gulbrand døde ………………………………, Anne døde ………………………………………..Andre familiemedlemmer som har emigrert/other family members who emigrated:Opplysningene er fra/Sources of information: Rowberg files side 3, artikkel side 15 fra Dec. Posten 8.3.1945, nekrolog side 15 fra Dec. Posten 5.4.1951, side 16, nekrolog fra Dec. Posten, 19.12.1933. Kirkebøker for Gran/Brandbu.Som du ser mangler vi mange opplysninger. Dersom du Lars har noen, tar vi de i mot med stor takk. E-mail: olegam@online.no Mvh. Ole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det er kjekt å sjå at det vert jobba aktivt og medvite ogso andre stadar i landet med å spora opp emigrantane i Amerika. MANGE hadelendingar har i Amerika gift seg med utvandrarar eller born av utvandrarar frå Luster kommune i Sogn, og eg har gjennom åri lagt att talrike opplysningar både hjå Hans Myhre og hjå Hadeland Folkemuseum.Når det gjeld Iver Olai Olson, i Amerika kjend som Iver O. Amundson, so var han fødd i Sortland 25.6.1865 og utvandra til Amerika i 1885. Han døydde på farmen sin i Badger township, Polk Co., MN 10.8.1939. Faren Ole Amundson var fødd i Luster 21.12.1829, men flytte i ung alder til Nordland og utvandra sidan til Amerika.Eg lyt elles få retta opp ein detalj: Syverine døydde på eit sjukehus i Crookston, MN. Elles syner MNDI heile 34 personar med namnet Bilden som døydde i Minnesota mellom 1905 og 1996, deriblant:* Anna Bilden, som døydde i Polk Co., MN 4.1.1911.Og ser eg på lista di over nytta kjelder, står det mykje interessant forsking att!Med venleg helsing,Lars E. Øyane, loya@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Arild Vesthagen

I innlegg 6 oppgis at Ellinas far var Christen Hansen Berger. Da er det på tide at jeg blander meg inn i debatten! Christen var nemlig bror til min tipp-tipp-tipp-oldefar Ole Hansen Berger som var klokker og skolemester i Gran. Deres far var Hans Olsen Berger. Hans ble født ca. 1714, sted ukjent. Han var først tjener i mange år hos Niels Dorph som var sogneprest i Vang på Hedemarken, senere en periode i København og til sist biskop i Christiania. Hans ble senere graver ved Vår frelsers kirke (domkirken) i Christiania og fra 1767 klokker og skolemester i Gran. Hans var gift med Anne Larsdtr. Alle barna unntatt den yngste ble døpt i Christiania. Christen Hansen Berger ble døpt i Domkirken 27.9.1758. Se mer om denne slekten på min hjemmeside: http://home.c2i.net/oavesthagen/berger.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.