Gå til innhold
Arkivverket

[#34730] Emigranter før 1867


Gjest Odd Kjetil Berg
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Kjetil Berg

Leter etter Torger Larsen og kone Anne Larsdatter Stadum, samt deres 4 barn Elina, Lise, Lars og Johan som utvandret ca 11/06-1850 til Amerika. Hvor vil det være mulig å finne disse?Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Har de noen alder og evt. dobbelt fornavn?Fant på FS i 1880 en Torger Larsson 74 år som bodde alene i Bancroft, Freeborn, Minnesota,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell  H Myhre

Odd Kjetil :Jeg har arbeidet en del med denne familien tidligere år, og innehar en del opplysninger om slekten. Dette på bakgrunn av at jeg i sommer hadde besøk av en (nålevende) etterkommer av Torger og Anne, bosatt i Amerika.Kan hende ville det være hensiktsmessig eventuelt å utveksle informasjon (?)For ordens skyld gjør jeg dog oppmerksom at jeg er svært opptatt pr. tiden, og hverkan har tid eller mulighet for å besøke ''Digitalarkivet'' daglig. Alternativt kan du jo, om ønskelig, kontakte meg telefonisk på nr. 911 13 966. Mvh. K. Myhre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.