Gå til innhold
Arkivverket

[#34747] Ole Gunnarsson Steinsland, (1762-1830), Sandeid

Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Tror kanskje at Gunder Haueland og Kirsti Torkelsdtr. kan være foreldrene til Ole, for på Hallingstad der Ole bodde i 1801 var der også flere andre Gunderson/dtr.bl.a Torkel f.1756, Siri. f.1755, Marte f.1757, Ole f.1761 og Ragnhild f.1773.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dötrene til Ole og Magelle het Guro og Sissela, rart at de ikke har en Kirsti??Men det er mulig du har rett.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker lenger. Foreldrene til Torkel Olsson f. 1756 het Ole Lierbø og Berte Rasmusdtr. Jeg har sjeleregisteret for Rogaland i bokform, så jeg skal ta å sjekke i den.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjeleregisteret 1758 under Haueland øvre under Imsland annex, Vikedal er det en Gunder Sjursen 32 år g.m Christie Torlildsdtr. 37 år. Barn: Sivard 5år,Torkield 3 år, Gunder 15 uger. Ole er selvfølgelig ikke født i 1758.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle innlegg, den siste lenken kom ikke opp. Når du vil lenke til FS, må du bare högreklikke på den du vil lenke til för du åpner den.Skal sjekke nå som jeg har navn.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Helga Kallevik

Hei Kjellaug!Ser at dette også er mine forfedre. Ole Gunnarson f. 1761 på Haualand, øvre, Imsdal og Magella Danielsdotter f. 1771 var mine 3. tippoldeforeldre. Eg har diverre ikkje namna på deira foreldre. Dei er foresten også Mariann Stokken sine 3. tippoldeforeldre.Hadde vore spennande om me kom lengre bakover her.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være Beret Guldberg har jeg kommet langt bakover. Skal sende det til dere.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.