Gå til innhold
Arkivverket

[#34762] Enklare korrektur

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg har forbetra korrektursystem vårt. For det første vil det koma ein liten hammer på alle felt det er lagt inn korrektur på. Trykkjer du på den vil du få sjå forslaget.For å leggja inn forslag til korrektur må du først trykkja knappen Vis korrekturblyantane. då kjem det ein blyant på alle felt på skjermen. Trykk den som står bak feltet du meiner er feil. DÅ kan du retta dette feltet og i tillegg fylla inn personleg opplysningar og til sist trykkja knappen legg på plass. Og det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Men hvorfor er den foreslåtte korrekturen gjentatt, uforandret, opptil 6 ganger (se eksemplet i det foreslåtte tilfellet fra 1668).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørnulf Schømer

i debatt 34663 litt lenger ned på siden (Forfatter Kristin S. Aasen) er den en link til en korreksjon hun har gjort. Dette er på personpostnr 8118, men linken som ligger bak hammerene viser og bringer deg til gårdpostnummer 8118 - hvilket blir et helt annet sted.Bør være en bra pekepinn til noe som kan være galt.Ørnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg skal sjå på det i morgon. Det fungerte fint hos meg. Men det er så pass dramatisk forandring i måten å behandla korrektur på at eg ikkje er forundra at det kan kan skje uventa ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser kva som er problemet. Det oppstår når ein først har føreteke eit søk og får to lister, ei oppe og ei nede. Brukar ein blyantane nede går det bra, medan dei oppe går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørnulf Schømer

Nei, så lett er det ikke å gå å legge seg når man debugger :-)Oops, kanskje jeg selv skal ta kvelden også..btw, endringer som skal legges inn er i forhold til kilden, ikke sant? Står det wilhelmsen i kilden, og personen het akselsen så skal det ikke rettes, dersom originalkilden inneholder feilen?Ørnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det er helt rett som Ørnulf Schømer skriver: Det skal kun legges inn korrekturforslag på det som en tror/vet er feilregistrert fra kilden.Alle data i Digitalarkivet er registrert kildetro, dvs. at selvom det står feil i kilden, blir det likevel registrert i databasen, f.eks. at en Hans Andersen får kjønn k og ikke m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No er det slik at det ikkje kjem korkje hamrar eller blyantar i søkelista; berre i lista nede. det burde ta hand om dei fleste feilane som er melde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg eksperimenterer vidare, og leitar fram min oldefar i loddtrekningslista igjen, med å søkje på farsnanmn inneheld Ryp. LenkeNår eg får han fram, er det verken i øvre eller nedre liste noko teikn som tyder på at der er lagt inn noko forsøk på korrektur. Eg klikkar på knappen for korrekturblyant, og der kjem fram blyantar både i øvre og nedre liste. Eg vel nedre liste, blyanten for 'Rasmussen Rypdal', fyller ut skjemaet og legg på plass.Eg går ut av basen, går tilbake igjen, og leitar han fram på nytt. Han står framleis utan hammar. Er det eg som gjer noko feil, eller er det systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nett no har eg slått av vising av blyant og hammar for andre enn meg sjølv, for ikkje å risikera at det blir lagt inn feil. Vent ein time eller to så skal det nok bli orden i sysakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Det skal vi øyeblikkeleg teste - eg opnar eit anna vindauge og manøvrerer meg fram til oldefar..'Legg på plass' tek frykteleg lang tid (dvs ca 2 minutt) her hos meg?Eg går ut av basen, går inn igjen, og voila! oldefar har fått hammaren sin, [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=LODDTREK&gardpostnr=2732&merk=2732#ovre>Lenke utan at arme Echoff må lide under det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei øvste skulle ikkje vera der, ville ha ført til problem, og er no borte. Elles skulle det normalt ikkje ta meir enn nokre millisekund å leggja på plass, så eg trur det må ha vore ein tilfeldig kork i nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har prøvt to nye korrekturforslag, begge tok ca 2 min og 15 sek å få på plass. Alt anna på DA går like raskt som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Når eg klikkar på dine hamrar, får eg fram namna på fleire Johanna i Skånevik!Dei rettingane eg la inn for fleire månader sidan, fungerer bra. Det kjem hamrar no, og når eg klikkar på dei, får eg fram mine kommentarar:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Eg ser ingen hammar ved dei tidlegare rettingane mine på den feiltranskriberte garden Bjørloft – skal vere Bjørtuft i Tinn (1801-teljinga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eldbjørg Lyngstad

Denne hammeren ser heller ikke ut til å virke. Lenke Jeg la inn en korrektur her for et par år siden. (Riksarkivet sjekket originalen for meg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.