Gå til innhold
Arkivverket

[#34764] Johan Severin Johansen's etterkommere

Gjest Brit Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Brit Andersen

Hei!Ønsker navn/opplysninger på etterkommere til disse personene:Johan Severin Johansen f. 1871 Anne Johannesdt. f. 1861Under folketellinga 1900 står de oppført under Bud (Hustad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brit Andersen

Er det ingen som vet noe?Tror de bodde i 'Severinstua'på Hustad.Det er egentlig An(n)e jeg ønsker oppl.om.F.eks.når døde hun.....o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Brit Andersen

Har funnet at de giftet seg 30.dec 1893 Barna het Johan Matias født 1895. Johannes født 1897 Serianna født 27/3-1899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Aud Marion Røen

Hei Brit Jeg vet ingen ting om denne familien, men jeg synes du bør undersøke om det finnes bygdebøker for det aktuelle området. Da kan det være mulig å finne opplysninger også av nyere dato. Du kan jo også søke i Gravminner på DIS.mvh Aud M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Brit Andersen

Tenkte jeg kunne dele noen av de opplysningene jeg har fått i tilfelle andre også kan ha glede av dem:Ane Johannesdt.Foss ble gift med Severin på Nerland i gamle Hustad kommune.Johan Mathias utvandret til Canada.Johannes døde av tub.18år gammel.Serianna ble gift og har etterkommere som jeg nå har kommet i kontakt med.Har noen flere opplysninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.