Gå til innhold
Arkivverket

[#34768] Hordaland, Manger; Niels Olsen Boge

Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

Vites det hvem som var arvinger etter Niels Olsen Boge [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=MANGDOED&gardpostnr=409&merk=409#ovre>Lenkesom døde 59 år gml og ble gravlagt 24.10.1773? Dersom konen døde før han, finnes navnet på henne noe sted?Og kan man anta at dette er samme Niels som finnes i Militært manntal i 1738 Lenkeog som ga bort 6 skilling i 1753 Lenkeog som står oppført med 4 ort i ekstraskatt i 1767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det ser ut som denne karen gifte seg så seint som 19. juni 1763 med Siri Jensdotter Kartveit. Dei fekk fire born, jf. kyrkjeboka for Manger (du finn dei òg her på DA). Men om dette var andre ekteskap, står det ikkje noko om. Det ser heller ikkje ut til å vera skifte etter kona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har sett litt nærare på desse folka. Både Nils og kona vert gravlagd same dagen. Det står ikkje kvifor dei døydde, men då der er særs få døydde i Manger det året, berre 9, var det lite truleg av smittsam sjukdom. Er vil tru dei drukna eller noko slikt. Ho var 44 1/4 år gamal. Sidan båe døydde heile 6 månader etter at yngste guten var døypt, er det lite truleg at kona døydde av barselsjukdom.Av borna finn eg at eldste, einaste dotter, Anne, døydde knapt eitt år gamal. Sønene Jens, Hans og Nils fann eg lite om, bortsett frå at Hans ser ut til å bli verande på Boge. I alle høve vert ein Hans Nilson konf. derifrå i 1788.Eg finn heller ikkje skifte etter nokon Jens på Kartveit. Derimot finn eg skifte etter ein Jensen der, som truleg er bror til Siri. Men han ser ut til å hatt born, for der er skifte etter ein seinare som kan vera sonen. Dermed er det fyrste Kartveit-skiftet truleg til liten hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg har leita litt vidare og funne at denne Hans Nilsen vert gift frå Boge med ei Kari Jonsdotter frå Kvalheim (Qvalheim). Der er dei i 1801 med eit dotter på 2 år som heiter Siri! Dei får òg fleire born. Vonar dette er til nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Det er ikkje lett, sidan kyrkjebøkene før 1759 er vekk. I skiftereg. for Nordhordland er der ein kandidat til, og det er Nils Bastesen. Han er der skifte etter med Boge i Radøy som gard. Men eg finn han ikkje død i Manger. Slik eg ser det, er einaste sjansen du har til kopling son til far her, å granske samtlege skifter fra Boge som kan vera aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Og en annen ting, vår mann Halvard Nielsen Boge var gift med Maren Andersdtr Hauge. Hauge finnes det i svært mange kommuner på Vestlandet. Noen ide om hvilken Hauge-gård vi skal til?(Nå burde jeg vel flyttet dette temaet til Brukerforumet.)Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.