Gjest Jon Torp Skrevet Desember 7, 2005 Del Skrevet Desember 7, 2005 Hvem er det som flytter ut av Nøtterøy som løpenummer 27 i 1899?? LenkeJeg kan lese:6/11-99 til Jernskog, vermland, Pige ??? Lavinia Holm - flytter fra Hovland - født 18/8-81 - døbt og confirm. til ægteskabet ledig.Men hva i all verden har hun som sitt første fornavn?(Jeg tipper det er hennes søster Regina Magdalena Holm som er løpenummer 28.)På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Torp Skrevet Desember 7, 2005 Del Skrevet Desember 7, 2005 Beklager - det gjelder naturligvis innflytting - ikke utflytting: Lenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Desember 7, 2005 Del Skrevet Desember 7, 2005 Kan det være Hedda. Se litt lenger oppe på siden på gårdsnavnet til nr. 10. Det går ikke å legge lenker fra skannede kirkebøker. I det minste ikke på den vanlige måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Desember 7, 2005 Del Skrevet Desember 7, 2005 Nå får jeg opp lenkene dine, men ikke forrige gang. Se også etternavnet hennes. Samme H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Torp Skrevet Desember 7, 2005 Del Skrevet Desember 7, 2005 Takk Berit!Hedda passer perfekt til opplysninger jeg delvis hadde tidligere! Er du enig i at hennes andre fornavn er Lavinia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddbjørn Johannessen Skrevet Desember 8, 2005 Del Skrevet Desember 8, 2005 Jo da, det står Hedda Lavinia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Torp Skrevet Desember 8, 2005 Del Skrevet Desember 8, 2005 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cato Isaksen Skrevet Desember 8, 2005 Del Skrevet Desember 8, 2005 HeiFolketellingen for 1900 for Nøtterø har denne damen: Hedvig Lavinia Holm k b Tj ug kokkepige 1881 Fredrikstad N Smvh Cato Isaksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts