Gå til innhold
Arkivverket

[#34808] Anders Petterson Norstrøm/Maria Josephsdotter -svenskar på Kåfjords verk 1840's?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

FT1854 for Kåfjords verk i Kåfjord, Finnmark, syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Anders Norstrøm hf g Værks Arbeider 1817 Sverige Qn Hertil i 1835Marie Josefsdatter Hans Kone g 1821 SverigePetter-Anton Andersen* s ug 1850 KaafjordNils Andersen s ug 1860 KaafjordEmilie Andersdatter d ug 1856 KaafjordHenriethe Andersdatter d ug 1862 Kaafjord~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ei eldre dotter Gustava Karoline, vart døypt i Kåfjord 14.1.1846 (ifølgje FamilySearch), og det går fram at faren heitte Anders Petterson Norstrøm.Det er Gustava eg er på ''jakt'' etter (for ho gifte seg med ein sogning og utvandra i 1872 til Amerika), men eg skulle gjerne visst følgjande:* Nøyaktig fødselsdato for Gustava Karoline?* Det svenske opphavet til Anders Petterson Norstrøm?* Det svenske opphavet til Maria Josephsdotter?Svari på dei to siste spørsmåli bør vel finnast i vigsli deira i ei kyrkjebok for Kåfjord?Eg vonar at einkvan med tilgong til lokale kjelder har høve og hug til å hjelpa meg med svari på desse spørsmåli og takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Nina for innlegg!Jau, eg har vore inne på dei registrerte kyrkjebøkene for Kåfjord i Finnmark, men finn ikkje korkje fødsli til Gustava eller vigsli til foreldri hennar. No ser eg at det òg er noko som heiter Kåfjord under Lyngen i Troms, men det må vel vera ei anna bygd...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Hei. Jeg har dåpsregister for perioden 1799-1852 for Talvik, som Alta/Kåfjord tilhører. Finner ikke noen Gustava Karoline, heller ingen døpte med Anders Petterson Norstrøm eller Maria Josephsdotter som foreldre. Det er riktig at det også er en Kåfjord i Nord-Troms, men det er nok gruvene i Kåfjord i Finnmark du søker. Så dessverre, jeg kan ikke hjelpe deg.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LarsFamilien finnes altså i tellinger ved Alta, Kaafjord Værk i 1865 og 1875.I 1875,står at Anders og Maria Norstrøm er født 1818 og 1824 Neder Calix Sverige.Datteren Gustava, finner jeg ikke i noen tellinger.Barn funnet dpt.i Kaafjord. Lisa Grethe 11/9.1842. Marie Helene 16/6 1844. Gustava Karoline 14/1 1846 eller 47. Videre barn etter telling: Petter Anton 1850. Emilie 1856, Nils Oluf 1860, Henriette(jetta)Konstantine 1862,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kjell og Nina for nye innlegg.Etter kva du Nina fann i FT 1875 kan me soleis gå utifrå at både Anders og Maria hadde opphav i det som i dag vert kalla Nederkalix eller berre Kalix i Norrbottens län i Sverige. Men det hadde vore kjekt å få dette stadfest gjennom vigsli deira...Elles står me då berre att med spørsmålet om fødselsdatoen til Gustava Karoline, som FamilySearch oppgjer vart døypt 14.1.1847...Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For morro skyld,gjorde jeg et søk på Sverige Nordbotten inne på mormonarkivet. Maria Josefsdatter født 1820 pluss minus 5 år.Fikk opp 2. De var søstre og begge døde året etter fødsel.1820 og 22. Ved et sammentreff,var de født i Nedre Kalix (Palanga)og mora hette Lisa Grethe. Samme som første barn? til Maria og Anders.Faren hette Joseph Josephson. Nå står ikke på langt nær alle oppført der.Men et pussig sammentreff. De kunne jo ha fått en Maria til senere.Men vi hadde nok trengt Anders og Marias vigsel her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først er i gang,kan jeg vel skrive resten jeg fant på disse i nedre Kalix. Men det kan altså være helt feil!!!!Josef Josefsen og Lisa Grete Israelsdtr. gifter seg 23/4 1805. Nedre Kalix. Deres foreldre er: Josef Andersen og Helena Pehrsdtr.Videre på Lisa:Israel Anderson og Brita Henriksdtr.PS: Anders og Maria Norstrøm hade også døtre som het Maria Helena og Henriette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D. Hjeltnes

Vielsen til Anders Petterson og Maria Josephsdtr. på FS .Anders far er nevnt som Peder Nordstrøm. Navnet Rønbeck tror jeg finnes en del av i Hammerfest . -----MARIE JOSEFSDR Female Family--------------------------------------------------------------------------------Event(s): Birth: Christening: Death: Burial:--------------------------------------------------------------------------------Parents: Father: JOSEPH RONBEK Family --------------------------------------------------------------------------------Marriages: Spouse: ANDERS PEDERSEN Family Marriage: 16 APR 1842 Kaafjord, Finnmark, Norway Husband Age at Marriage: 23 Wife Age at Marriage: 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Nina og Britt for nye spennande innlegg!Det vert heilt klårt ei interessant bok å venta på, denne kyrkjeboki for Kåfjord når ho ein gong kjem ut på nettet, eller det vert høve til å sjå på filmen...Det er elles vanskeleg å ta endeleg stilling til opphavet hennar Maria Josephsdotter i Nederkalix før me har sett kva som står som fødestad ved vigsli i Kåfjord i 1842. Namnet Rønbeck gjev oss jo òg assosiasjonar til Sverige...Når det gjeld fødselsdatoen til Gustava, er det i ei County History Book frå Minnehaha Co., SD frå 1928 opplyst at ho var fødd 22.12.1847. Årstalet har vel helst vore 1846, men datoen kan godt vera rett...?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor L Larsen

I kirkebok 15 for Talvik prestegjeld (Kåfjord sokn 1837-1847) side 94 blir ved giftermålet 16.04.1842 både svensken, ungkaren Anders Pedersen Nordstrõm og 'Pigen' (frøkenen) Marie Josephsdatter Rõnbek oppgitt å være født i 'Calix'. Alder og fedre som oppført (med õ-er, altså ikke Ronbek).Samme kilde side 81 viser at Gustava Caroline blei født 20.12.1846 og døpt 14.01.1847.Mvh, Tor L. Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Tor for flotte og oppklarande opplysnngar. No er eg svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.