Gå til innhold
Arkivverket

[#34822] Frå Rygg, Gloppen til Vilsvik, Gulen - Ønsker oppl. om forfedre i Gloppen

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ei Maria Rasmine Steffensdtr. Rygg, f. 1902 Gloppen, d. 1984 Gulen vart gift i 1922 m. Andreas B. Jørgensson Vilsvik, f. 1895 Gulen, d. 1973 Gulen.Eg har ikkje sikre prov, men reknar med at Maria R. kan vere dotter av dette paret på Ryg i 1900: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01445&gardpostnr=368&personpostnr=2502&merk=2502#ovre>LenkeOldemor til Steffen Pedersson Rygg (1864-1941) er då den Jøde Steffensdtr. Rygg det er skifte etter i 1808, sjå debatt: LenkeSonen til Jøde, Steffen Pedersson (1790-####), vart g. m. ei Inger Pedersdtr. (####-####) i 1821.== Kvar kom Inger frå ? Kan ho ha komme frå Gulen ?I 1801 finn eg ei under Rygh, Gimmestad (nr. 1905: Lenke) (Steffen finn vi som nr. 1859 på same sida).Ved FT1801 for Evindvig finn vi under Opdal Øvre (Lenke) ein familie som i 1784 fekk ei dotter Inger (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

I 1801 finn du Inger her, hos besteforeldra [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11445&gardpostnr=72&personpostnr=1905&merk=1905#ovre>Lenke Mor hennar var Mari Hansdtr Rygg (1763-1787). Vigsla til foreldra finn du her LenkePeder Gunnarson hadde skøyte på Revollen (Re i Breim) frå 1790 til 1795 - han var gjestgjevar der. Her er andre ekteskapet hans Lenke I dette ekteskapet var der ei dotter Marie, f.1790.Som du ser av ft 1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk Aase!Her er vigsla: Lenke (du la inn FT1801-lenka)!Då dropper eg Gulen-sporet for opphavet til Inger.== Har du noko oppl. om Marie Rasmusdtr. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Fort gjort å lime feil lenker, så det er bra du korrigerte, når eg for ein gongs skuld ikkje sjekka lenka før eg la på plass innlegget. Marie har eg dessverre ingen ting om, utover det du allereie veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Beklagar at eg misforsto spørsmålet ditt i farten - eg trudde det var Maria i Gulen du spurde etter.Besteforeldra til Marie Rasmusdtr er Mikkel Gimmestad og kona Marte, f. Fitje, og Arne Arnestad, og kona Kristianne, f.Søreide. Eg har nokre led til bakover, eg kan sende dei til deg viss du kontaktar meg på aasers@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol. Høydalsvik Ulvestad

Hei Gisle Maria Steffensdt. f.Rygg er tanta til ei inngift tante i Ulvestadfamilien. Eg har høyrt omtala 'farsystra' i Gulen, men har ikkje møtt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.