Gå til innhold
Arkivverket

[#34836] Ønsker oppslag i US census

Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Ole Gran, f. 1845 i Norge, bodde 1920 i Hennepin county, Minnesota. Kunne noen med tilgang til US census slått opp og funnet opplysninger om han og familien?Ole Gran døde 1929 i Hennepin. Kunne noen slått opp i Minnesota Death Index og funnet ut hva som står der?Jeg vil gjerne ha bilde av census og informasjonen ved dødsfall. E-post: espen[dott]brataker[krøllalfa]online[dott]no På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Jeg har senndt deg image'n fra Census 1920 Hennepin.Her er det vesle jeg får frem fra dødsfallet; vil du har originaldok. må du bestille det. Minnesota Death Index, 1908-2002 Record about Ole Gran Name: Ole Gran Death Date: 10 Jan 1929 Death County: Hennepin State File Number: 017734 Certificate Number: 017734 Certificate Year: 1929 Record Number: 527898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått mailen din, Tor. Kan du ha feilskrevet mail-adressen? Jeg oppgir den på nytt her, uten klammer: espen.brataker@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Du har nok en navnebror?? Jeg skrev feil; 'b' istedenfor 'p' i fornavnet ditt.Den er nå sendt. Skulle den ikke dukke opp så gjør vi det på en annen måte.Merk deg at det ser ut til at han bor sammen med en svigerfamilie.Et raskt søk tyder på at det ikke er mer å finne om han i USA; men om du finner mer og trenger oppslag så si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taryn Flolid

There is a woman who has helped me before, and she goes to the Minnesota Historical society in St. Paul and gets death certificates, looks for obituaries, and also might be able to get Naturalization papers. She does it for very little cost. You can write to her and ask.Her name is Sarahvalleycem@yahoo.comGood luck, Taryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.