Gå til innhold
Arkivverket

[#34845] Rasmus de Fine - ei datter gift 1. gang med Olle Knudsen Møchelgier d. ca 1705

Gjest John H. Aarønes
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnt Hoem

John H 48 og Torgeir 49Takk til begge to ! Ja nå er jeg klar over at innl.46 skulle vært med i en annen debatt, men jeg ble litt for ivrig med Karen Elsebe Krej og Gunder Kofoed osv. BEKLAGER !PS til Torgeir: Hoem-navnet kommer fra Hoemsetra v/Eikesdalsvatnet i Romsdal.DS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John H. Aarønes

Hei Arnt!Nei, du hamna i rett debatt. Det var berre at eg ikkje hadde nok kunnskap om familien Krye til å sjå samanhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hoem

Takk igjen John H. for svar.Til Jan Kåre Larsen innl. 28Gjertrud de Fine g.m. Ludvig Pedersen Lem (f 1656) Denne Ludvig kunne være bror til Karen Pedersdatter Lem f 1647 g.m. Christian Nilsen Holberg og som var foreldre til dikteren Ludvig Holberg . I så fall ble Gjertrud de Fine tante til dikteren. Ludvig-navnet går igjen bakover i denne slekta. Bl a. Ludvig Munthe , Biskop i Bergen f.1593.Munte`s mor var Anne Catrine de Fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Kåre Larsen

Til Arnt Hoem innlegg (53)Ja, Ludvig Pedersen Lem f. 1656 var bror til Karen Pedersdtr Lem f.1647Mvh. Jan Kåre Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.