Gå til innhold
Arkivverket

[#34852] Anna Olsdotter Finneberg frå Vestre Slidre - til Br.Columbia 1905 - kven var ho?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Passasjerlistene for Christiania syner at:Anna Olsdotter Finnebergene, 31 år, utvandra 26.5.1905 frå Vestre Slidre i Valdres til British Columbia ''for at gifte seg''. Turfen gjekk fort, for bryllaupet hennar med Severin Bakke frå Nordfjord stod i Revelstoke, BC alt 15.6.1905!Men kan nokon hjelpa meg identifisera denne Anna? Ho døydde i New Westminster, BC 9.4.1854 og vart då oppgjevi vera 77 år gamal, so ho bør vera fødd ein eller annan gong mellom 1874 og 1877, men eg finn ho ikkje i FT1900! Eg er interessert i å få greie på følgjande:* Nøyaktig dato og stad for fødsli hennar?* Fullt namn på far hennar med yrke, bustad og opphav?* Fullt namn på mor hennar med opphav?Det ser ut til at ein bror hennar utvandra alt i 1891, Peder Olson Finnebergene, 22 år, frå Vestre Slidre.Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

En Peder Olsen er døpt i Vestre Slidre 01.10.1848, han er vel neppe bror til Anne. [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100227299472&lds=1®ion=12®ionfriendly=&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=®ionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeOle Olsen og Berit Pedersdatter er på FS oppført med Peder i 48, Berit i 51, Ole i 54, Ole i 55.Det er døpt en Ole Olsen 21.2.1847, sønn av Ole Olsen og Ragnhild Thoresdatter. Det er gjerne ham du finner på Finnbergene i 1900: LenkeOle og Ragnhild har Ole døpt feb 47, Thore døpt okt 47, Ragnhild 49, Kari 51, Ingeborg 53, Marit 55, Guri og Thore i 58 (tvill).Finner bare èn Ragnhild døpt i 1844 (jf 1900-tellingen), dato 11.2.1844, foreldre Ole Monsen og Kari Olsdatter. Dem finner du på Fuglen i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Rune og Heidi for spennande innlegg!Det er mykje som tyder på at Anna høyrer til den huslyden som i 1900 budde på Finnebergene, husmannsplass under Vestre Slidre prestegard, so då er det spørsmål om bygdeboki for Vestre Slidre kan stadfesta dette? Med so ''vanlege'' namn er eg redd for å ''gissa'' på opphavi til foreldri...Eg er ikkje kjend i Vestre Slidre og spekulerer på om garden Finneberg har noko med denne husmannsplassen på Finnebergene å gjera?Nok ein gong takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Hauger

Fra 'Gardar og slekter i Vestre Slidre' av Geir Beitrustens. 365 under 44/18: Finnebergo:'Om lag 10 år seinare [ca. 1863] vart Ole Olsen Hakkestad ny husmann. Ei stund i 1870-åra pakta han sjølve Prestegarden, i dei åra var Ole Pedersen Vika husmann i Finnebergo. Men Ole kom attende hit og var husmann til etter hundreårsskiftet.'Ole Olsen Hakkestad (1838-1928), g. 1) m. Anne Pedersdotter, f. Vika (1836-1885).To av barna som nevnes er Peder, f. 1869, som reiste til Amerika i 1891 og Anne, f. 1874, som reiste til Amerika i 1905.Ole gjengift m. Ragnhild Olsdotter, f. Bendiksplassen 1844.Finnebergo var på denne tiden husmannsplass under Prestegarden i Slidre, eget bruk fra 1927. Hakkestad var også en plass under Prestegarden, Vika er en gård som også ligger i Slidre hovedsogn. Denne bygdeboka inneholder på ingen måte noen fullstendig slektshistorie, og Ole og Anne er ikke oppført under Hakkestad og Vika i bygdeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Gunnar for svært nyttige og gode opplysningar.Med dette kjenner me foreldri til Anna Olsdotter Finneberg og likeins fødselsåret hennar, og berre den nøyaktige fødselsdatoen i 1874 står att. Men kanskje einkvan sit med den opplysningi òg?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.