Gå til innhold
Arkivverket

[#34966] Hvor ble det av Pauline Emilie Larsdatter, født 17.03.1880, Tjøtta?

Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Pauline Emilie Larsdatter ble født 17.03.1880 i Tjøtta, konfirmert Konfirmert 17.06.1894 Tjøtta, Nordland. Ved konfirmasjonen bosatt på Bærøy.I 1900 er familien bosatt på Fjælvik, Bærøy.Hennes foreldre var Lars Jørgen Andersen, født 17.02.1837 i Vefsn og Birgitte Sofie Larsdatter, født 1849 på Grytaa.Pauline var halvsøster til Alfred Konrad Larsen og jeg skulle gjerne ha funnet hennes etterkommere.Kan noen hjelpe?Med vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Du må sjekke følge person funnet i Folketellingen 1900 for Trondhjem:Pauline Barø, Sypige, f.1880, Tjøttø.Adresse: Bersvendveiten 10Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Kan være riktig person, men hvordan kan jeg sjekke? Etter folketellingen trodde jeg ikke det fantes så mange alternativer med mindre man har et dødsfall og dato, for å gå for skifte.. bortsett fra kanskje Trondheim byarkiv for å gå på adressen?Er det det du mener?Vennlig hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

Adressebøkene for Trondhjem erskannet og lagt ut av Trondheim Folkebibliotek. Lenke men jeg fant henne ikke der i farta.Kirkebøkene for Trondheim (Vår Frue, Domkirken m.fl.) er skannet og lagt ut her på Didgitalarkivet.Mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.