Gå til innhold
Arkivverket

[#35119] Gardsbilete i 1900-teljinga

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

• 2 uker senere...
Gjest Johannes Haltbakk

Hei Jeg har lagt inn bilde av Haltbakken, gnr 14 bnr 2 i Halse i dag. Bildet kommer ikke fram. DEt er bare et kryss oppe i venstre hjørne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn Bjørkli

Jeg er ny til dette og prøvde to ganger å legge inn Berg Nedre i Bardu, g.nr 26 b.nr 2. Det vises ikke og jeg lurer på hva jeg har gjort feil?

bilete1560.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Johannes Haltbakk: Eg har no fjerna alle spor etter biletet som ikkje vart vist. Prøv å legg det inn på nytt, men pass på at det er under 1MB. Når bileta er større enn dette, fjernar programmet dei automatisk.Torunn Bjørkli: Det er vanskeleg å seie kva som har hindra deg i å få lagt inn biletet. Pass på at du har fylt ut alle felta, at du har fått valgt fram biletet frå eigen PC og til slutt trykker på 'Legg på plass biletet'. - Om det framleis ikkje går, så kan du sende oss namn på fotograf, dato og beskrivelse; så kan vi legge det på plass for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Leiv Karsten Herheim

Hei, Eg har nokre gamle gardsbilete fra Voss. Kan eg legga dei inn sjolv eller sender eg dei til dykk ? Mvh Leiv Karsten Herheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du kan leggja inn sjølv. Når du er komen til garden du vil leggja inn for finn du ein knapp med tekst Legg inn bilete av huset. Trykk den og du får nokre spørsmål å svar på saman med ein knapp du kan bruka til å finna biletet på maskinen din. Når du så trykkjer Legg på plass biletet fyk det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Litta Olsen

Hei Jan Jeg har lagt inn to bilder fra Tverborgvik, Finnås. Desverre klarte jeg selvfølgelig å legge inn det samme bildet 2 ganger og ikke de to forskjellige bildene. Kan du fjerne bildet med mye tekst, så jeg kan legge inn det rette?Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Litta Olsen

Hei Det er nå rettet, men bildene kommer ikke opp i listen over garder i Finnås, Tysnes eller under gardssøk på Tverborgvik. Har jeg gjort noe galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Per-Kr. Dammerud

Hei. Jeg har lagt inn bilde og tekst på Tarmen i Rakkestad. Navnet Berte Larine Hansdtr. er feil. Riktig navn skal være Berte Larine Pedersdtr. Kan dette rettes? Berte har stor etterslekt i USA. Er det O.K. om jeg også legger inn text på engelsk? Eller tar det for mye plass. Mvh Per-Kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Hei, jeg har nå rettet navnet fra Hansdtr. til Pedersdtr. Ønsker du å legge inn engelsk tekst i tillegg til norsk, så setter vi pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Verner Wennerberg

Hei. Jeg har forsøkt å legge inn et bilde fra Følsvand br.1 i Birkenes men det ble bare et kryss i venstre hjørne. Jeg ble etterpå oppmerksom på at det lå i grenseland med filstørrelsen, har nå klar en ny mindre fil. Kan dere være så greie å fjerne det som jeg har lagt inn, så prøver jeg på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Olav Naustdal

Hei,klarte til slutt å legge ut bilde frå Naustdal 99-14. Det blei litt kluss med dobbel tekst, og Ragnhild uten l.... håper det lar seg ordne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Erik Stenvik

Hei! Jeg har lagt inn bilde av en rekke garder jeg har slektsmessig eller anna tilknytning til. Nå har jeg oppdaga at jeg har gjort en feil ved å plassere et bilde på feil bruksnummer. Det gjelder Rissa i Sør-Trøndelag. Bildet under Bårlidal gnr.70 bnr.2 skal egentlig ligge under Bårli gnr.70 bnr.1, og bare der. Så vidt jeg kan se kan jeg ikke rette opp dette sjøl. Håper dere kan, eller eventult fjerne bildet. Helsing Erik Stenvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Kan dere være snill og se på innleggene 107 og 108?Det hadde vært fint om disse bildene kom inn i fotoalbummet under Finnås og ved søk på Tverborgvik.Takk. Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Beklager, Litta. Dette forsvann nok i julestria for meg. Men no er det ordna. Når det er feil og det har gått meir enn ei lita veke utan reaksjon frå meg, er det god grunn til å purra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg la akkurat inn bilde av g.nr. 57, b.nr. 43, Fredheim i Aker, men det kommer ikke opp noe bilde, bare teksten jeg skrev. Har jeg gjort noe feil, eller er jeg bare for utålmodig? Skal jeg legge det inn på nytt?

bilete2434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit ikkje heilt kva som har skjedd; men systemet har ikkje oppfatta at du sende med eit bilete. Eg la inn det du viste oss i dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei. Tusen takk, nå ble det riktig. Jeg ser ved søk på g.nr. 57, b.nr. 43 at beboerne i huset er delt over tre huslister, 21a, 21,b og 21c. Alle bor i det samme huset og bildet skulle derfor fremkomme på alle tre listene. Slal jeg legge det inn to ganger til, eller kan du kopiere det til 2244 og 2246? Har tatt kopi av siden:Digitalarkivet1900-telling for 0218 AkerFann 46 av 23967 personar på 3 forskjellige gardar (viser 1 - 3)Personliste Herad Krets Gardnr Bruksnr. Gard Merknad Uthus Tal pers. Pers. tilstades Pers. heimehøyrande Korn, potet Kreatur Fjærkre Bikubar Kjøkkenhage Frukthage2244 21a V. Akers 10 57 43 Fredheim E: Tilføyd med blå blyant: Arbeiderbolig n 20 46 46 j j j n n n 2245 21b V. Akers 10 57 43 Fredheim 20 2246 21c V. Akers 10 57 43 Fredheim 6Nummeret på postane ovanfor er ei lenke. Trykkjer du den får du nedanfor sjå garden/huset/hendinga til denne posten.Digitalarkivet 2004. Rettar til databasen: Digitalarkivet. Versjon frå 16.02.1999 WebCens © Jan Oldervoll 1998-2004 Vennlig hilsen Anne-Lise Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Kurt Stenberg

Hei. Kan dere fjerne bilder og bidetekst under g.nr. 48 , b.nr. 19 i 1900-telling for 1045 Bakke? Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bjordal Strømsholm

Hei Kurt Stenberg, bildene og tekst er nå fjernet fra 1900-tellingen for 1045 Bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Olav Momrak-Haugan

Eg har same problemet som innlegg 116. Ved kontroll verkar det i orden. Når eg så går ut og så inn att for å kontrollere er ikkje biletet der, bare teksten. Så legg eg biletet på plass ein gong til og då vert det tydlegvis lagt på plass, men no med to like bilete med tekst. Dette har skjedd meg tre gonger, eit er sletta, no er det dublettar på 307 Nedrebø og 293 Folsæ i 0831 Fyresdal. Ynskjeleg om desse kan bli sletta. Dette er eit sers interessant opplegg, men det er litt, voldsomt pinleg å stå ansvarleg for slikt. Kva er feilen? Er det eg som ikkje gjev systemet nok tid til å lagre, truleg er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde det vera ordna. Eg trur eigentleg ikkje det er lagringstida som er problemet. Eg trur det må vera tida det tek frå du klikka og til biletet er kome fram til deg. Alternativt er problemet at for store bilete vil systemet vårt bruka litt tid på å komprimera det første gongen det blir vist. Det KAN vera dette som tek for lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Momrak-Haugan

For eit par dagar sidan la eg inn eit vanleg bilete på 293 Foldsæ i 0831 Fyresdal, etter alle kunstens reglar. Det er ikkje noko spor etter dette og eg har ikkje fått noko tilbakemelding. Ligg det bare på lur slik at dersom eg legg inn på nytt så vert dei to der og? - I dag la eg inn eit bilete på eit anna bruk og alt fungera perfekt. - Av og til når eg går inn så får eg beskjed om at 'siden kan ikke vises, den er ikke tilgjengelig'?? Eg undrast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Momrak-Haugan

Eg har lagt inn ein del bilete utan vanskar og ser vel no at biletet eg freista legge inn på Foldsæ var/er for krevjande. Så har eg lært det og. Dette opplegget dykk har synest eg personleg er retteleg gildt og interessant,lukke til vidare! Med beste helsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Momrak-Haugan

Eg skal ikkje halde fram slik, men: Kvifor kjem ikkje 323 Skrede og 334 Rindebakken fram ved markering av: Vis gardar med bilete.? Rindebakken står oppførd under 93 Foldsæ, vart bruka saman med F. i aktuelle tidsrom, men er Gnr. 86/6, same gardsnummer som Vimyr og Veamyrane, alle var utskilde frå Veum. Med beste helsing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.