Gå til innhold
Arkivverket

[#35119] Gardsbilete i 1900-teljinga

Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Momrak-Haugan

Eg har før synt til 237 Strinden og Gnr. 19/3 Tesli nedre. Her er minst 3 oppføringar. Det fyrste er eit godt bilete med god tekst. Den neste er ei tom rute med tekst. Den neste igjen er nokre merknader om Flådå i Øksendal på engelsk som vert gjenteke. Og denne teksten og i denne form dukkar opp på dei mest uventa stader i albumet. Det var dette eg meinte 27.12 då eg spurde om kva som skjedde. Kjelda til dette må vel kunne gå an å fjerne? Det må vere iriterande for den som legg inn eit godt bilete og er det for den som er glad i å tråle rundt i eit godt album. Eit hjartesukk. Med beste helsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

I form av en kommentar er jeg blitt gjort oppmerksom på at jeg har lagt inn feil bilde på en gard i Våler, Hedmark. Det gjelder garden Gridderud 59/5. Håper bildet kan slettes slik at jeg kan legge inn rett bilde. Kommentaren bør da også slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Kari-Elin R. Lillemo

Jeg har forsøkt å legge inn bildet av husmannsplassen 'Munksprangstuggu' i 1900-tellinga for Meldal under 110/1, men det ser ut som om bildet ikke er kommet på plass under bildet av hovedgården, kan jeg legge det inn på nytt og få hjelp til å få tekst og bilde til å høre sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.