Gå til innhold
Arkivverket

[#35455] Etterlyser Gunder Hansen, evt etterkommere, slektninger.

Gjest Odd  M. Tolstadløkken
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd  M. Tolstadløkken

Har tidligere forsøkt og finne det som jeg mener er min oldefar gjennom DIS-Norge. Min oldefar, Gunder Hansen f 1881 utvandra til USA 16 feb 1910, fra Kristiansund. Siste spor av han har jeg fra Amerikansk cencus 1920, han bodde da i Seatlle. Etter det jeg vet skulle han da være gift, kona hans står i sammen oppført i cencus 1920. Det var fortalt at han hadde to barneløse ekteskap i USA. I ettertid så har det kommet frem at han hadde to barn i USA, disse var født i 1917 og 1919. Det merkelige er at ingen av de to barna er oppført sammen med foreldrene i cencus for 1920. Alle spor etter Gunder Hansen og de to barna er vekke etter 1920. Har fått vite at kona som står oppført i cencus 1920, døde i 1934, vet ikke hvor hun døde.Bbarna hette Marie og Hannah (Hansen). Gunder var født på/i Bruhagen Frantsvåg, Averøy? Håper at det noen som kan hjelpe meg og finne ut av dette.Hilsen. Odd M. Tolstadløkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.