Gå til innhold
Arkivverket

[#35478] Får ikke åpnet bilde...

Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eik

Da jeg hittil ikke har fått noe svar på dette spørsmålet, og da bildet fremdeles er utilgjengelig, tillater jeg meg å minne om denne forespørselen.mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det gjelder også fleire andre bilder!Og så er det denne 'feilen': Lenke det er lagt inn store mengder #### i felta for 'Fødd år', 'Død år' og 'Fotoår'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg beklager du ikke har fått svar før nå. Jeg hadde håpet å kunne komme med en 'det er ordnet' idag, men denne uken har blitt så mye mer hektisk enn jeg trodde.Databasen må gjennomgåes for feil og manglende bilder må komme på plass. Jeg håper å få det unna idag, men tør ikke love noe, det er stadig andre ting som dukker opp og må få prioritet - straffen for å ta seg juleferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Da er databasen fikset og alle bilder synlige. Jeg måtte velge en annen løsning for å vise bildene, så hvis noen har satt bokmerke på billedsidene, vil ikke disse være gjeldende lenger. #### skal være fjernet fra databasen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Takk for hjelpen. Jeg tror at det bildet jeg opprinnelig spurte om er av en slektning. Er det mulig å komme i kontakt med den som har gitt bildet, Hulda Lund?mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.